sunnuntai 23. toukokuuta 2010

Vitutus on laantunut

Mä olin perjantai-iltana niiiin vihanen, pettynyt, pahalla mielellä ja kaikkee. Oli jotenki niin paska fiilis :( Onneks se lauantaihin mennessä helpotti.

Käytiin Jiin kanssa aamupäivällä rannalla, kerettiin melkein pari tuntia makoileen ja ottaa aurinkoa ennenku taivas repes. Näytti mahtavalta kun aurinko paistoi ja vettä satoi. Kesä <3

Systeri ja sen ysti tulivat hakemaan mut siinä neljän jälkeen ja lähettiin tän ystin tupareihin. Oli erittäin mukava ilta, hyvää seuraa, maittavaa sapuskaa eikä booli loppunut kesken.
Kahden maissa yöllä hoiputtiin siskon kanssa taksiin ja kotiin nukkumaan :)

Tänään oon lähinnä vaan nukkunut, krapulaa ei ollut mut voi hitto kun on ollut veto veks.
Koo ja sen muksu kävivät tuomass amulle raparperejä ja Myykin pistäyty :)

Huomenna meen sitten kattoon sitä asuntoo. Jos siinä on hyvä pohja niin otettava se on. Nyt jo haikee olo koska mä rakastan tätä asuntoa ja sijaintia. Mut ei voi mitään, raha ratkasee :( Yritän pitää mielessä että ei mun tarvii siinä koko loppuelämääni asua ja nyt voin tehä sit enemmän kivoja juttuja, elää, eikä tarvii aina kaikessa niin pihistellä ja elää kädestä suuhun. Lenkkimaastot pysyy lähes samana, kauppa on melkein yhtä lähellä ja saunaan mä pääsen vaikka joka kerta salilla. Parvekekkin siinä on vaikka pienempi, enkä mä noin isolla keittiölläkään mitään tee kun mikä nykynen on. Mä mahdun nukkumaan pienemmässäkin sängyssä kun mitä toi nykynen parisänky on.
Kyllä se tästä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti