perjantai 21. toukokuuta 2010

Aurinkoinen perjantai

Kyllä mä meinasin oksentaa kun näin itestäni kuvat alusvaatteisilleni :(
Mitenkä peilistä kattoo kuitenkin kaunis ja hyväkroppanen (no ihan ok-kroppanen kuitenki) nainen?
No, tänään lenkille ja huomenna salille!

Eilen oli duunipaikan pihatalkoot. Työkaverit oli jättäny mulle kukkien istutuksen kun tietävät kuin paljon mä sitä hommaa rakastan. Niin ihania ihmisiä <3
Innostuttiin sit Jiin kanssa ottaan vähän oluttakin :D Loppujen lopuks tänne jäi (Late ei jäänyt, ärsyttävä jätkä) sit minä, Jii ja mun esimies. Esimies oli selvinpäin mut käytiin kimpassa saunassa ja pesin pikkuhutikossani esimieheni selän :D Eipä tuo näyttänyt panevan pahakseen ;)
Esimies heitti mut ja Jiin sit mun luo josta me lähettiin käymään vielä terassilla :)
Olin jo yhentoista aikaan nukkumassa mikä oli fiksu veto. Nyt ei oo krapulaa vaikka krapulamättöö tekeekin mieli. Ja limpparia :D

Niin, mun piti mennä Mee:n ja muksujen kanssa puistoon töiden jälkeen ja sit illalla Koon kanssa lenkille. Mä olen hyvä ystävä ja peruin molemmat menot ja jäi ryyppäämään :D Onneks mun ystävät on ihania ja ymmärsivät täysin! Mä en usein tollai tee, eli peru jos on jotain sovittu. Musta se on tylsää. Mut nyt tein poikkeuksen.
Kesä on jotenki ihanaa aikaa kun tulee tehtyä extempore juttuja ihan toisella tavalla kun talvella..

Late pitää tänään etäpäivän. Onneks sain eilen vähän hellyyttä ja pusuja siltä. Mä en osaa suhtautua siihen oikein ollenkaan. Ehkä siks että mein juttu sillon aikoinaan oli kuitenkin niin vakavaa. Mä en tiiä mitä se nyt ajaa tolla käytöksellä takaa.. Kait mä toivoisin että se ajattelee mua kun ei nähdä, et mä oon sen mielessä kuten sillon joskus. Et sen tunteet ois kuten sillon..
Äh..

Tilasin H&M:ltä vaatteita ja tänään käyn ne hakemassa postista. Ja sit tilasin leffojakin cdonista. Joten lenkin jälkeen on rauhallinen leffailta tiedossa.
Huomenna on sit systerin kaverin tuparit johon mutkin on kutsuttu :)

Edit: kirjotin ton siis töissä ja pääsin lähtee tänään jo kolmelta. Kävin postista hakee paketin ja nyt odotan et Jii tulee ja nappaa mut mukaansa. Me mennään rannalle ja uimaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti