sunnuntai 2. toukokuuta 2010

Onneks vappu on vaan kerran vuodessa :D

Perjantai meni ihan tossa lähibaarissa Jiin kanssa. Saunottiin ja safkattiin täs mun luona ja mä taiteilin itelleni kostyymin vapun kunniaks. Oli piukee musta mekko, verkkosukkikset, musta pitkä kähärä peruukki, pirunsarvet ja musta silmämeikki ja mustat huulet. Olin muuten helvetin hyvännäkönen :D

Jii tuli mun luo yöks, heräiltiin lauantaina siin yhentoista maissa ja syötiin aamupalaa. Kävin suihkussa ja korkkasin kaljan. Muuten oli samat vermeet mutta eri mekko. Mä tykkäsin. Pitäsköhän kasvattaa pitkä tukka :D
Pakattiin kamat kasaan ja Jiin eksä tuli hakee meijät ja heitti kaivariin. Mentiin kavereiden luo istuumaan ja pikniköimään. Yhtä niistä ystävistä en ollutkaan aikoihin nähny kun hän asuu nykyään Englannissa :/ Hitto et olikin kivaa turista ja pitää hauskaa, eikä ees satanut ja aurinkokin pilkisteli :)
Eväänä oli patonkia, makaroonisalaattia, kaljaa ja skumppaa. Taisin nauttia enemmän eväistäni nesteenä...
Kaivarista suunnattiinkin sitten Kalleen päivätansseihin ja siellä iski väsy ja soitin siskolle et hakis tän hutikassa olevan mimmin kotiin nukkumaan :D

Ihme kyllä, mulla ei ollut krapulaa. Eikä ees tajutonta väsyä. Jei.
Koo tuli muksunsa ja mun toisen kummitytön kans yllätysvisiitille. Ihanaa <3 Muksut katto piirrettyjä ja me pötköteltiin Koo:n kans sohvalla ja parannettiin maailmaa. Mulla on hartiat ihan jumissa ja toista päivää ja pää ei käänny ilman kipua :( Koo hiero mun hartioita ja se autto hetkeks.
Saa nähä kun käy..Seuraavat kaks viikkoa tule oleen helvetin rankkaa töissä. Työkaveri on lomalla joten mä teen hänenkin hommat. Jos positiivisesti ajatellaan niin enpähän ainakaan työaikana kerkee murehtia raha- ja mieshuolia :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti