tiistai 11. toukokuuta 2010

Dum di dum

Plussat ja miinukset tänään:

- Flunssa on pahimmillaan, en saa henkeä ja nenä tippuu niistämisestä
- Töissä oli helevetillinen kiire ja muutenkin todella paska päivä. Siis todella paska. Pahin. Helvettiä.
- Miten helvetissä ei niin hyvällä paikalla oleva 34,5 neliön asunto voi olla vain 180€ halvempi kun mun 60 neliön saunallinen asunto hemmetin hyvällä paikalla???
- Miks mä en saa nukuttua?
- En oo yli viikkoon flunssan takia päässyt salille enkä lenkille
- Edelleen panettaa ihan perkeleesti
- En oo nyt laihtunut taas yhtään


+ Mulla on maailman paras isä ja äiti <3
+ Mulla on maailman parhaat ystävät <3
+ Tykkään mä mun työkavereistakin, yks (Late) lähti kesken työpäivän kuskiks ja kattoo mun kanssa asuntoa
+ Tein itse ruisleipää
Ehkä mä lisään plussia myöhemmin, nyt en keksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti