torstai 13. toukokuuta 2010

Helatorstai

Eilen Koo ja muksut tuli mun luo. Käytiin kimpassa kaupassa ja lämmitettiin muksuille pakastepitsat. Koo ja minä leikittiin kokkikolmosia ja väännettiin pinaatti-feta-lohipiirakka sekä feta-tomaatti-lohipiirakka :) Kaks tumpeloa keittiössä. Hyviä niistä tuli molemmista vaikka ulkonäkö ei ollut kehuttava :D Käytiin saunassa ja turistiin.

Mulla on edelleen kauhee flunssa. Veto on ihan veks mut tänään sain kuitenki siivottua. Oli pakko. Mä en kestä näitä kissankarvoja vaan imuroin vähintään kaks kertaa viikossa.. Pölytkin piti pyyhkiä mut muuta en sit jaksanutkaan. Kävin Makuunista vuokraamassa kaks leffaa ja meinasin pökrätä matkan varrelle.
Mä en ole jutellut tänään kenenkään muun kun videovuokraamon likan kanssa.
Tunnen itteni todella yksinäiseksi. Mä kaipaan ihan hirveesti sitä, et joku ottais kiinni ja halais. Paijais päätä.
Mä vihaan olla kipee. Ulkona ollut mahtava ilma ja mä oon vaan maannut peiton alla sohvalla. En oo salilla tai lenkilläkään käynyt yli viikkoon ja se näkyy. Pelkkää löllöä koko nainen :(
Huomenna töitä ja sit taas viikonloppu. Nyt se jopa vähän ahdistaa kun ei oo mitään suunnitelmia. En haluis olla yksin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti