perjantai 7. toukokuuta 2010

Uu jea!

Selvisin kun selvisinkin työviikosta vaikka työkamu lomalla ja meitsi kipeenä. Ei onneks ole kun tavallista flunssaa, kävin tänään varmuuden vuoks lääkärissä kuunteluttamassa keuhkot.

Tapasin vappupäivänä Kallessa jonkun hepun ja olin hutikkapäissäni antanut sille numeroni :D Se laitto eilen viestiä et mitä kuuluu.. Vaiheltiin parit viestit ja sitten se soittikin. Sovittiin sitten tällit jos mä saan siskolta ajokamat lainaan. Ja mähän sain. Jantteri tuli hakee mut seittämän aikaan ja lähettiin moottoripyöräajelulle. Ihan mahtavaa! Siis se ajelu. Jantteri ei herättäny mussa muuta kun kaverillisia fiiliksiä. Ihan mukavaa sen kanssa oli ja kiva oli jutella niitä näitä mutta perhosia ei ollut masussa eikä se todellakaan saanut sukkia pyöriin jaloissa. Tänään siltä tuli viesti että kiinnostasko huomenna leffa ja safka ja totesin että se on ihan kiva ja pälälässyn mut et fiilikset on ihan kaveripohjalla. Sano et ymmärtää mut et kaverina voidaan jatkaa. Sopii mulle :)
Taidanpa toistekkin päästä ajelulle :)

Voi olla et huomenna joudun lähtee Turkuun.. Yks puolituttu kundi laitto naamassa et hällä ois kahden hengen hotellihuone Turussa varattu kun on menossa kaverinsa häihin. Ollaan tän heppusen kans heitetty enemmän ja vähemmän härskii läppää ja tilanne on ny se, että mut se ottais mukaan jos haluisin lähtee. Mut mitä mä teen Turussa??? Joo, mä oon kerran tän hepun nähnyt :D Ajomatkallahan sitä tutustuis paremmin ja sillain. Mut sitku se lähtee sinne häihin ni mitäs sit? Yksinäni palloilisin jossain Turussa? Ja jos vaikka sataa ni olla möllöttäisin huoneessa. Voishan sitä toki johonki sapuskalle mennä ja johonki kuppilaan ottaan parit. Mä en tunne ketään Turusta. Ja jos sinne lähen, ni taatusti saa heppu ottaa mut kainaloon yöks:D Katotaan ny. Miks mä oikeesti ees mietin lähtemistä?

Sunnuntaina ollaan kuitenki varattu pöytä kahelta ja mennään äitienpäiväsapuskalle. Tulee sisko perheineen, siskon mies vanhempineen, minä ja äiti <3
Sitä en aijo missata.
Tää ilta menee sohvalla villasukat jalassa, peiton alla leffoja kattellen ja netissä surffaillen :)

Ja hei, kaikki ihanat rakkaat lukijat. Jättäkää ihmeessä merkki käynnistänne. Sanokaa vaikka vaan että moi :)

2 kommenttia:

  1. Mä tulin sanoo moi :D Vaikka et varmaan mua tarkoittanut.

    Totta kai lähdet sinne Turkuun. Menet vaikka kauppoihin pyörimään ja ihmettelemään. Ja sitten, kun hääporukka lähtee jatkoille, niin liityt seuraan :D

    Hyvää viikonloppua, Cashew :D

    VastaaPoista
  2. Moi :D

    Ai kaamee, mä lähden Turkuun. Ja jännittää niin pirusti. En mä mitään romanssia odota, eikä mua mihinkään jatkoille oo kutsuttu - vielä ;)
    Ehkä mua jännittää se, että onko mulla tylsää yksin oudossa kaupungissa. Äitienpäivälahjan käyn kuitenkin ostamassa ja jos vaikka hotellissa kävis saunassa ja uimassa :)
    Ostas pari kolme kaljaa huoneeseen ja kaveri sano et ottaa läppärin mukaan mitä voin käyttää.. Ja sit rohkasuryyppyjen jälkeen johoki baariin :)
    Tää on kyllä sitä äksöniä just mitä mä kaipaan! Perhosia mahassa :)

    Hyvää viikonloppua sullekkin Kissa :)

    VastaaPoista