lauantai 15. toukokuuta 2010

Kesä :)

Perjantai töissä meni (luojan kiitos) lepposasti, huomas että ihmiset oli ottaneet perjantain vapaaks ja viettivät pidennettyä viikonloppua. Mä selvisin näistä kahdesta viikosta kun työkamu oli lomalla!!! Mä oon ihan liekeissä. Ja mä olin hyvä! Mut ei enää tommosta kiitos..

Mun piti eilen mennä salille mutta Koo vei muksut hoitoon ja pyys terassille. Mä olin helppo ja suostuin :D Käytiin ihan vaan parilla ja tultiin mun luo. Koon mies oli leffassa ja nappas Koon mukaansa sit tästä. Mä join kolme kaljaa ja ennen nukkumaan menoa söin pari leipää. Yöllä kolmen aikaan heräsin kauheisiin vatsanväänteisiin ja menin halaa pönttöä. Mikä lie tuli. Tuskinpa johtu kaljasta kuitenkaan..
Pelkäsin että enkai mä ny mitään vatsatautia saa mutta tänään olo on vallan mainio.

Oottelen tässä just että systeri tulee hakee mut. Me lähetään rannalle!
Flunssa ei vieläkään oo kokonaan ohi mutta mitäs sitten. Jos uskallan niin heitän talviturkin. Iik, enpä muista milloin oisin toukokuussa käynyt järvessä pulahtamassa.

K laitto eilen meiliä. Ihan niitä näitä. Vastasin niitä näitä takas. Se pyys että jos joskus mentäis jätskille mut siihen en vastannut mitään. Mä en vieläkään pysty ymmärtään miten ihminen ketä mä rakastin ja joka rakasti mua, pystyy kohteleen toista kuten K mua kohteli. Miks mä annoin se kohdella mua niin? Enkö mä arvostanut itteäni yhtään? Vai onko se sitä että rakkaus on sokea?

Tää on taas niitä päiviä kun pistän ajatukset off-asentoon ja aijon vaan nauttia siskon ja kummityttöni seurasta. Mukaan tulee myös kaks kaveria muksuineen :) Siinä metelissä mitään pysty ees ajatteleen :D
Eilen vuokrasin kaks leffaa ja toisen katoin jo eilen ja toisesta nautin rannalta tulon jälkeen. Ja jos tänään lenkille? Sali menee jo kuudelta kiinni niin sinne en kyllä kerkee. Huomenna sit?
Heheheee, mä oon kyllä välillä hirmu hyvä keksiin syitä ettei tarviis urheilla vaikka tiiänkin että siitä tulee hyvä fiilis :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti