perjantai 21. toukokuuta 2010

Nyt vituttaa

Nyt vituttaa. Mulla ois maanantaina yhen kämpän kattominen klo.9. Toinen vaihtoehto ois ollut keskellä päivää ja ajattelin et aamusta se on pienempi paha.
Laitoin esimiehelle (jep, sille samalle kenen kaa saunottiin) viestiä et onks ok. Vastas että joo, mut jatkossa yritä sopia noi työajan ulkopuolelle.
Vastasin et yritin mut ei ollu ku noi vaihtoehdot.
Ei siinä, kyl mä ymmärrän ton toisaalta mut vitutuksen aihe on se että tietyt ihmiset duunissa käy työajalla kampaajalla, käyttävät vaimoansa kaupassa (!!!) kesken työpäivän, pari tyyppiä tulee torstaisin aina myöhemmin duuniin kun on treenit, pari livahtaa aina aikasemmin himaan ku esimiehen silmä vältää. Vittu. Ja minä joka tunnollisesti istun sie 8-16 ja yleensä ylikin, saa "noottia" että käyn kattomassa asuntoa. VITTU!!!!

Toinen vitutuksen aihe on se, että Koo ja K asuvat naapureina. Ja Koo oli miehensä kans istunu iltaa K:lla. Ja K menee ehkä vie treffeille tänään. Musta tuntuu pahalta että Koo "veljeilee" K:n kanssa noin. Ne on naapureita, tottakai ne saa viettää aikaa yhessä. Silti tuntuu et Koo jotenki petti mut.
K soitti mulle taas tänään. Ei sillä ollut nytkään mitään asiaa. Viimeks se soitti lauantaina. Tänään sanoinkin että mitäs se ny on tollai ruvennu soittelee.. Antais mun ny olla kun kerran treffiä pukkaa ja muuta. Mä en jaksa nyt.

Mulla on tänään tunteet tosi pinnalla. Nytkin itkettää ihan kamalasti. Tää on kauheeta :( Miks kukaan ei pidä musta kiinni, paijaa päätä ja sano et kaikki järjestyy?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti