tiistai 4. toukokuuta 2010

Kurkku kipee :(

Töissä on mennyt yllättävän hyvin, ottaen huomioon että teen kahden ihmisen hommat 8 tunnin aikana. Kiirettä on pitänyt mut onneks ei mitään tappotahtia oo tarvinnut vetää. Eilen ja tänään on vähän tullut tehtyä ylitöitä, mut jos tahti jatkuu kuten nyt niin mä kestän kyllä :D
Ainut kurja juttu on se, että mulla on kurkku ihan sairaan kipee ja nenä tukossa. Nyt en todellakaan halua tulla kipeeks. En!
Salille piti tänään mennä mut päätin jättää väliin ja ottaa varman päälle..

K.
Ei olla hirveesti pidetty yhteyttä. En oo halunnut. Pari kertaa se viime viikolla soitteli ja pyys jätskille. En mennyt.
Vappupäivänä hutikassa lupasin että voi tulla mun luo yöks. Jep. Tunti viimesestä viestistä kun se laitto et ikävä kainaloon, soitin sille et oon kotona. Se saatanan vittupää ilmottaakin että ei hän tuukkaan et se ei tuntuis hyvältä. Haista sinä jätkä paska.
Haukuin sen ja kirosin alimpaan helvettiin. Saako se jotain tyydytystä et vonkaamisen jälkeen hellyn ja sit se vetääkin liinat kiinni. Paska mikä paska.
Laitoin sunnuntai aamulla sille vie viestin et mä en vaan ymmärrä. Jotain anteekspyyntöviestiä ja selittelyä tuli vastaukseks, johon mä vastasin et pitäköön anteekspyyntönsä ja selittelynsä. Et ne ei merkkaa mulle enää mitään.
Nyt mua vaan oksettaa koko tyyppi. Olikohan toi viimenen niitti vihdoinki tähän juttuun. Tai oikeemmin mun tunteisiin. Se ihminen ällöttää mua!

Nyt suihkun kautta villasukat jalassa sohvalle ja finrexiniä mukiin. Tälle flunssanpoikaselle en anna periks. Torstaina suunniteltiin et mennään Koon kans lenkille ja sit mun luo saunaan. Sitähän ei peruta :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti