sunnuntai 16. toukokuuta 2010

Tästä se lähtee

Olipa ihana päivä eilen. Aurinko porottii kuumana, seura oli mitä mahtavinta ja minä ainoona aikuisena mein porukasta kävin uimassa. Talviturkki siis heitetty!
Penskat leikki hiekkaleluilla ja polskutteli vedessa, me aikuiset keskityttiin puhumiseen, kiskottiin liikaa tupakkaa ja juotiin yks skumppapullo neljään pekkaan. Korkattiin kesä alkaneeksi :)
Kylmää vettähän se oli mutta mä tein sen. Muksut viihty vedessä pitempäänkin, minä uin vaan laiturin päästä rantaan :)

Kotio kun tulin niin otin päiväunet <3 Muuten ilta menikin ihan sohvalla leffan parissa. Kävin mä sen verran vielä ulkona että palautin leffat.
Ja niin, kävin lenkilläkin!!! En mä tehnyt kun semmosen kolmen kilsan lenkin ja välillä kävelin vähän. Muuten perushölkkää. Yskitti välillä ihan pirusti, flunssa edelleen ja tupakallahan ei oo mitään tekemistä asian kanssa :D
Tänään mä menen salille.
Mä sanoin siskolle että saa ottaa musta alusvaatteisilleni kuvat edestä, sivulta ja takaa. Ja otan mitat itestäni. Mä haluna nyt nähdä muutoksia.
En todellakaan aijo niitä tänne laittaa mutta koneelle kumminkin että nään mitä on tai ei ole tapahtunut :D

Tän päivän suunnitelmat on ihan auki, paitsi toi sali. Eipä mun toisaalta mitään tarvii tehdäkkään. Nyt on sunnuntai eikä mua ees ahdista :)

3 kommenttia:

  1. Mun laihis on mennyt ihan penkin alle. Viikonloppuna tuli mässättyä oikein kunnolla. Nyt yritän päästä vielä ruotuun!

    Toi kuva asia oliskin hyvä idea!

    VastaaPoista
  2. Ei tää helppoa ole mullekkaan. Varsinkin jos viikonloppuna on jossain viihtellä niin se seuraava päivä on jotain ihan uskomatonta. Mulla se tarkottaa pitsaa, limpparia, karkkia ja sipsiä :D Muuten en välitä, mut krapulassa kyllä..

    Onneks sisko tulee keskiviikkona käymään. Otan kuvat sillon ja hitto laitan kuvat jääkaapin oveen muistuttamaan että mitä kannattaa syödä ja mitä ei :D

    VastaaPoista