maanantai 17. toukokuuta 2010

Liha on heikko

Olin eilen ahkera ja salitreenin lisäks kävin illalla vielä 3 kilsan kevyellä hölkällä. No oli levottomat jalat niin piti tehdä jotain :D
Tänään kävelenkin kun puupökkelö vaikka muistinkin venytellä. Ennen nukkumaan menoa venyttelen vielä lisää ja huomenna taas salille :)

K soitti eilen. Ei sillä mitään asiaa edes ollut. Sano että laittaa Koon matkaan raparperejä pihalta kunhan niissä on tarpeeks vartta. Kiva :) Pääsen tekeen raparperikiisseliä ja piirakkaa.
K kysy että teenkö hälle piirakkaa niin en siihen vastannut mitään. En vieläkään halua nähdä sitä :/

Tosta lihasta...Olin tänään upeen näkönen töissä :D Mulla oli yks ihana mekko päällä joka näyttää musta parhaat puolet (sääret ja olkapäät) ja peitti sopivasti mahan. Kiusasin vähän Latee. Ollaan palattu flirttiasteelle (perkeleen perkele) ja tänään se meni pidemmälle. Olin sen huoneessa juttelemassa kun sen käsi eksy mun polvitaipeeseen. Hmmmm...
Ja kun mentiin kellariin ihan työasioita tekemään (en voi kertoa tarkemmin duunistani, anteeksi) ja olin yhden koneen vieressä kyykyssä ja tutkailin sen koneen sisuskaluja, Late kävi mun taakse ja halas pitkään. Ja suuteli mun niskaa ja olkapäätä. Mä en tajunnut taas hevonv*ttua mitä tapahtu. Nousin ylös ja se tuli mun eteen ja suuteli.
Enkä mä laittanut vastaan yhtään. Päinvastoin. Kiedoin kädet sen ympärille ja annoin palaa.
Mä tiedän. Olen paska ja huono ihminen. Enkä silti kadu tota pätkääkään.
Pitkään, pitkään aikaan ei todellakaan olla koskettu toisiimme. Viime viikolla käytiin yhessä lounaalla kun Late käytti mua sitä yhtä kämppää kattomassa. Sillon juteltiin ja vähän sivuttiin "meitä". Sano se sillon että mä oon välillä sen mielessä.
Joo, niin sekin mun. En mä seksiä halua. Mä haluisin vaan tuntea sen kädet mun ympärillä, semmosessa paikassa missä sais olla rauhassa eikä tarttis pelätä et joku näkee :/ Siinä oli aina niin hyvä olla ja vaikka se oli väärin, se tuntu oikeelta.

Just tän takia mun "pitäs" saada jotain sutinaa. Jos mulla ois jotain muuta, joku muu, niin Late ei pääsis (ehkä) sekottaa mun päätä näin.
Just nyt mä en tykkää olla yhtään minä. Mä en halua että Late pääsee taas lähelle. Se vaan satuttaa. Mun pitäs pysytellä sekä K:sta että Latesta helvetin kaukana.

2 kommenttia:

  1. No, sulla on sentään _jotain_ sutinaa :D Ole onnellinen siitä! Mulla on varmaan haarat jo muumioitunu umpeen, suudellut sentään olen parisen kuukautta sitten. Uuh, säälittävää!!!

    Mutta hei, eikö oo makee fiilis, kun tietää näyttävänsä hyvältä! Itsellä menkkojen takia oikea taistelunorsu olo, ja ihan oikeasti tuntuu, että toi lämpö vaan lisää turvotusta. Jaiks!

    VastaaPoista
  2. No joo mut väärän ihmisen kanssa :D
    Ja ei täälläkään tuolla alempana kropassa mitään oo tapahtunut. Varmaan hämähäkinseittiä kasvaa ja linnut tekee pesää..

    Se ihminen saa mut tuntemaan itseni kauniiksi :)
    Ei mulla VOI olla tommosta mahaa mikä peilistä näkyy :D
    Ja hei, menkkaturvotusta ei lasketa ja sillon saa herkutellakkin!!!
    Miks me naiset ollaan aina niin kriittisiä :D

    VastaaPoista