tiistai 25. toukokuuta 2010

Juuei.

Siinä asunnossa ei ollut parveketta ja ilman parveketta olevaa asuntoa mä en huoli. Etsintä siis jatkuu.

Maanantaina töiden jälkeen otin pienet tirsat ja sit lähin salille ahertamaan ja ai että kun teki taas hyvää. Fiksuna likkana laitoin saunan päälle ja kun tulin kotiin, menin sinne ja rentouduin. Mä en ole kova saunomaan tai siis en tykkää kovista löylyistä. Kaikista parhainta on mökillä kun käy välillä järvessä, sit saunaan, sit terassille juomaan vaikka mehua, saunaan, uimaan jne. Mä voisin jatkaa sitä ikuisesti.
Parhaimpia saunamuistoja on se, kun vuokrattin K:n kanssa 12 neliön mökki ilman mukavuuksia ja saunamökki oli 4 neliöö. Viihdykkeinä oli vene, ristikot, sudokut, kirjat ja radio. Ja toisemme.
Aamulla kun herättiin, lämmitettiin sauna. Otettiin saunan päälle päiväunet. Sit syötiin ja otettiin tirsat. Sit taas saunottiin ja syötiin. Otettiin tirsat. Ja illalla taas saunottiin :)
Se oli parasta. Mä ottaisin sen viikon takas ihan millon vaan. Oltiin vaan ja nautittiin kesästä ja toisistamme. Sitä mulla on ikävä..

Late tuli hakee mut tänään töihin. Odotteli autossa, ei uskaltanut tulla sisälle vaikka aikaa ois ollut. Ei taida luottaa itseensä et mitä ois tehnyt, koska töissä kuitenkin silitteli kädestä ja koski salaa kun siihen oli tilaisuus. Hipas perseestä tai piti olkapäästä. Tommosta pientä. Paska se on.

Käytiin tulevien tiimiläisten kanssa syömässä ja UIT:n Juu Tupen Rapinat näytelmässä. Oli ihan hemmetin hauskaa ja mun iloa nosti korkeuteen se, että mein tuleva esimies ei ollut paikalla koska on lomalla :) Mukana oli toimari ja mun nykynen esimies. Oli kivaa ja todellakin voin suositella tot esitystä niille ketkä rakastaa nauramista!

Mun käsien ihottuma on taas tosi pahana. Aamulla en meinannut saada käsiä nyrkkiin, niin turvoksissa ja pienillä vesikelloilla ne oli :( Alotin taas syömään helokkiöljykapseleita ja pitäs lääkäriin mennä. Univaikeudet on taas ilmaantuneet myös hankaloittamaan mun elämää. Mä en nukahda. Mä oon viimesen kuukauden aikana vähintään kolmena yönä viikosta nukkunut alle 4 tuntia. Yleensä 5-6. Ja se on mulle aivan liian vähän ja mä alan hajoilla. Mä ajattelin et josko luontaistuotekapasta sais jotain mikä auttais nukahtamaan. Mä nukun kyllä hyvin sitten kun olen nukahtanut eli en heräile kesken unien. Nytkin mua väsyttää ihan sikana mutta tiedän että uni ei tuu.

Tunteet on ihan pinnalla ja oon lähes joka hetki itkuun purskahtamaisillani. Väsymyksestä se johtuu, mä luulen.
Mä korjasin mun siskon housut ja se kävi hakee ne kun olin töissä. Ja kun tulin teatterista kotiin mä näin muovikasseja keittiö pöydällä - sisko toi vaatteita seuraavaa kirppukeikkaa varten. Se oli sovittu juttu :)
Ja sit mä näin kaks muovikassia jääkaapin vieressä. Ne oli täynnä puurohiutaleita, leipää, näkkäriä, pastakastiketta, vessapaperia, kääretorttua, tomaattimurskaa ja vaikka mitä. Ja jääkaapissa oli kalkkunaleikettä, jauhelihaa, chicken wingsejä ja mehua. Arvatkaa märisinkö? Märisin. Itkien soitin siskolle ja tyrskin kiitoksia puhelimeen. Se vaan tokas että hän halus piristää. Voiko olla ihanampaa siskoa? Ei voi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti