sunnuntai 30. toukokuuta 2010

Sweet sunday

Perjantaina menin töiden jälkeen Koolle. Koon muksulla oli 5 vuotissynttärit. Toki sitä ennen piipahdin K:lla. Ajattelin et kun ei olla pitkään aikaan nähty ja täs on tapahtunu vaik mitä niin yks stressi pois kun nähdään ja jutellaan. Juteltiinhan me, mut ei mistään "vakavista" asioista vaan ihan niitä näitä. Pyysin päästä kainaloon hetkeks kun oli halipula. Asia johti toiseen ja hupsista saatana, löysin itteni sängystä hyvin rentoutuneena ;)
Kävin suihkussa, käytiin tupakalla ja höpistiin hetki. Ja sit halattiin ja lähin naapuriin :D
Myöhemmässä vaiheessa kävin luvan kanssa K:n takapihalta hakees (mun istuttamasta puskasta) raparperejä ja K kysy et jäisinkö yöks. Sanoin et ei oo hyvä idea ja oon niin ylpee itestäni et täs suhteessa oli selkärankaa. Mulla ei oo minkäänlaista paskaa fiilistä siitä mitä tapahtu, teki hyvää :)

Kun pääsin kotiin niin työkaverit laitto viestiä et työkaverin luo Hertsikaan ja oitis. Ja mähän lähin. Otin pari kaljaa, pyysin et josko Mee heittäis mut (ja ihanaihana Mee heittikin <3) ja istuttiin kaverilla iltaa. Käytiin yhellä paikallisessa, nakitin yhen toisen kaverin heittään likat itikseen baariin ja mut kotiin :) Teki hyvää tommonen ex tempore lähtö ja pien mukava illan vietto.

Eilen käytiin siskon ja sen perheen kanssa äitillä syömässä ja sieltä mentiin vielä Koolle paistaa makkaraa ja syötiin kyytipojaks salaattia. Rauhallinen lauantai siis.

Tänään ois tarkotus mennä isän ja avovaimonsa luo ja sieltä vielä serkkulikan luo syömään :)

Töitä ois vielä ens viikko ja sit viikon loma! Loput kolme viikkoa pidän heinä-elokuun vaihteessa.
Taistelen tukanvärjäyshimoa vastaan :D Tää on just täydellisen vaalee nyt mutta se musta.. Se vaan tuntuu omimmalta mut yritän nyt vielä hetken tällä :D

Oon ilonen et hain ne nukahtamislääkkeet. Nyt kun oon saanut nukuttua niin en oo yhtään niin hermoheikko ja fiilikset on paljon rauhallisemmat kaikkien asioiden suhteen. Jopa käsien ihottuma voi paremmin.

Eilen tuli ilmotus yhestä asunnosta, mulla on oikotiellä ilmotusvahti. Laitoin sinne meiliä ja pyysin näyttöä. Koska se vapautuu 1.7 mä aijon huomenna soittaa sinne, pyytää huomiseks näytön ja pyydän heitä päättämään saanko sen vai en. Koska jos mä en huomenna laita irtisanomisilmotusta nykysestä asunnosta, se menee siihen että mun pitäs maksaa kahden kuun vuokra päällekkäin. Nyt siis nopeeta toimintaa tarvitaan. Jos se kämppä ei oo hyvä niin sit ei mut jos on niin.. Se on 40 neliön kaksio saunalla. Hemmetin hyvällä paikalla ja 100€ kuussa halvempi. Hei, parempi sekin kun ei mitään :)

Tänne http://www.helsinkilivefestival.fi/fi/aikataulu mä haluaisin niin kovin mutta on sen verran suolanen hinta että en taida kyetä :( Itku, ja Danko Jones ois sillä.
Tämä http://www.youtube.com/watch?v=ODmX80i5STE&feature=player_embedded#! <3
Tahtoo tahtoo tahtoo kuulla livenä!!!

Kerpele kun en osaa noita linkityksiä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti