maanantai 1. helmikuuta 2010

Uusi viikko ja Uudet kujeet?

Oli ehkä tylsin viikonloppu ikinä. Mitään en saanut aikaseksi. En yhtään mitään. En käynyt salilla, en lenkillä ja ihmisiäkin tapasin vaan ystin muksun 2-v. synttäreillä.
Synttärit oli kuitenkin vallan mukavat ja se lapsukainen ja pikkuveljensä on niin sulosia <3 Niiden kanssa telmiessä ei kyllä murheet painaneet mieltä, hymy oli herkässä ja nauratti paljon.

Mikä ihmeen low season tän mielialan kanssa nyt onkaan - niin saa stana jo riittää! Mä en pidä ittestäni tämmösenä, apaattisena ja mörrimöykkynä.

Perjantaina laitoin sit kuitenkin Hepulle viestin et mitä kuuluu.. Jauhettiin niitä näitä ja oli sit vaan puhetta et hän tulis sunnuntaina mun luo.
Sunnuntaina Heppu laitto päivällä viestii ja sovittiin et tulis mun luo. Tehtiin treffit asemalle ja käytiin makuunista vuokraa parit leffat. Joo, Hepulla oli krapula ja sen "mieskunto" ei ollut ihan kohillaan :D Kivaa toki oli sekä seura että iho mutta mä odotin enemmän. Nää pari viime kertaa on ollut erilaisia. Enemmän läheistyyttä ja höpinää kun sitä kiihkeetä "ota mut tässä ja nyt"- seksiä. Äh.
Mä en nyt taida olla tyytyväinen mihinkään.

K on nyt suomessa. Soitteli viikonlopun aikana pariinkin eri otteeseen. Mulla ei just nyt oo sillekkään mitään sanottavaa. En halunnut edes nähdä.

Töissä menee ihan normaalisti. Mulle tulee yks uus tehtävä, oon osittain tehnyt sitä tässä jo reilun vuoden. Nyt uus järjestelmä mahdollistaa sen että sitä tulen tekemään enemmänkin. Ja siitä johtuen pyydän ekaa kertaa elämässäni palkankorotusta. Saas nähä kuin mimmin käy. Vähän jännittää..
Sit kun se iso muutos tulee (syksyllä täysillä up and runnig) niin on aika pyytää palkankorotusta uudestaan. Se ei sitten olekkaan mun nykyisen esimiehen päänvaiva vaan sen tulevan esimiehen..

Joo, jospa kokeilis keskittyä töihin ja palailla vaikka illalla uudestaan asiaan.

2 kommenttia:

  1. Noita lowseasoneita tulee aina sillon tällöin. Itse asiassa kerran työkaverin kanssa naurettiin, että parempi low season, kuin last season :D

    Tsemppiä palkankorotuksen kysymiseen, kyllä se kannattaa aina kysyä, jos uusia haasteita on luvassa!

    VastaaPoista
  2. Näinhän se on. Niihin low seasoneihin ei vaan saa jäädä makoilemaan vaikka joskus mä melkein nautin itsesäälissä ja pahassa olossa rypemisestä :D

    Kiitos tsempeistä! Kannatti kysyä ;)

    VastaaPoista