sunnuntai 7. helmikuuta 2010

Onpa outoa..

Kirpulla oli kivaa. Kaverin kanssa höpötettiin niitä näitä ja vähän vakavempiakin asioita. Rahaa ei ihan kauheesti tullut mut pääsinpähän kamoista eroon. Yks laatikko meni roskiin, yks uffiin ja parit vaatteet toin takas kotiin. Ei hassumpaa!

Kirpun jälkeen söin ja kävin päiväunille. Herättyäni fundeerasin että mitä sitä oikein tekis. Menojalkaa vipatti mutta mieliala oli aika apea, johtuen varmaan enon kuolemasta. Oon niin pahoillani äitin puolesta. Juteltiin päivällä ja se kuulosti niin surulliselta :( En kyllä ihmettele yhtään..

Siinä kesken pohdintojen Heppu soitti. Oli tullut vanhemmiltaan ja oli keskustassa kaljalla. Kaipas seuraa. Sanoin sille et senkus tulee mut et mä aijon ottaa hutikat. Kahdesta syystä. Palkankorotuksesta ja enon kuolemasta. Heppukin oli jotenkin tosi hiljasella ja apeella päällä. Toi tullessaan pari leffaa ja tilattiin pitsat. Otettiin siinä samalla parit kaljat. Heppu ei viihdy duunissaan yhtään ja mitä kauemmin ollaan tunnettu, sitä enemmän sekin on avautunut asioistaan. Tää kerta oli siinä mielessä ehkä erilaisin että kumpikaan ei halunnut seksiä. Jollain tavalla teki mieli mutta ei kuitenkaan. Ihan omituista. Kai meille kummallekkin nyt riitti et oltiin hiljaa ja lähekkäin. Jäi outo olo kun se tossa äsken lähti.

K soitti eilen illalla, mulla oli puhelin äänettömällä ja tänään laitoin sille sit viestiä. Ei sillä kuulemma mitään asiaa ollut, ois vaan halunnut kuulla mun äänen kun on ikävä..
Toissapäivänä siltä tuli viesti joka meni jotenkin näin. "Katoin maailmanloppuelokuvaa. Jos noin oikeesti kävis, niin sinä olisit se, kenestä haluisin pitää kiinni ja halata kovaa".
Mä en tiennyt mitä vastata. Mä en tiedä mitä mä haluan.
Mun apea olo eiliseltä jatkuu vaan. Itkettääkin enkä tiedä miks. Tuntuu että on pala kurkussa koko ajan ja vaikee hengittää.

Kävin muuten eilen taas juoksemassa. 5km ja 45min. Mun piti ottaa kauhee loppuspurtti kun näytti että joko ajasta menee yli tai kilsoista alle. Ja siihen en suostu! Voi hitto et oli sen jälkeen hyvä olo, ihan mieletön :) Tänään ajattelin mennä taas nostamaan rautaa. Jos jaksan. Jos osais ton syömispuolen laittaa vielä kuntoon.. Röökiäkin on palanut. Vähemmän kun ennen, mut silti. Huomenna yritän (mä haluan olla ilman!!!) olla koko päivän polttamatta.

Nyt tarttis keksiä jotain tekemistä. En jaksa soimata itteeni jos en salille pääse. Mut jotain pitää tehdä. Ihan mitä tahansa, jotain. Pakko päästä tästä sohvalta ylös.

2 kommenttia:

  1. Sohvalta ylösnouseminen on se vaikein osuus! Sitten kun pääsee ylös, loppu on helpompaa. Been there, done that ;)

    Btw, mä olen sun vanha tuttu, mutta uudella nimellä :) (upee...ta!)

    VastaaPoista
  2. Sä olet kyllä ihana kun tsemppaat!
    Ja kiitos että päästät lukemaan sun elämää :)

    VastaaPoista