lauantai 27. helmikuuta 2010

Lepposa lauantai

Mä oon ollut niin liekeissä että selvisin tosta työviikosta hengissä! Kolmena päivänä ylitöitä, tein työkaverini hommat omieni lisäksi eli vitusti töitä ja uus järjestelmä. Mä selvisin, olin työssäni ihan sairaan hyvä ja sain todella vuolaat kiitokset suorituksestani ja jaksamisestani. Tuntu kyllä todelta hyvältä! Mä olen hyvä :)
Siksipä mä en halua että tilanne muuttuis :( Mä tiedän että se tulee muuttumaan ja se ahdistaa mua jotenkin vieläkin. Mä tajuan että loppujen lopuks se on firman kannalta ainakin hyvä juttu, mutta mä jollain tavalla menetän niin paljon. Mein yksikkö on firman ihanin, me tullaan niin hyvin toimeen ja mulla on maailman ihanin esimies. Ja sit mä en tule kuulumaan siihen enää. Kyllähän ne ihmiset mun elämässä pysyy niin kauan kun tossa firmassa oon duunissa mutta ei samalla tavalla :/ No, ei töistä ny enempää..

Eilinen ilta meni ystin (tästä lähtien kulkee nimellä Mee) sohvalla neuloen. Mee:n mies on reissussa ollut koko viikon ja Mee kotona muksujensa kanssa. Muksut oli jo nukkumassa kun menin sinne ja meillä oli tyttöjen hömppää ennen peliä :) Kynsihuoltoa, kestoväriä ripsiin jne. Mee keskitty sit illasta peliin ja mä oluen juontiin ja neulomiseen. Pelin jälkeen kävelin himaan, join yhden rommitotin ja kävin unille.

Tänään heräsin aikaseen, söin aamupuuroni kuten kunnon tytön kuuluu ja join liikaa kahvia.
Kävin salilla ja treeni kulki ihan hemmetin hyvin kunnes tein "hyvää huomenta" -liikkeen. Selkä ei tykännyt yhtään kunnon lämmittelyistä huolimatta. Nyt se on taas jumissa ja mua vituttaa :(

Onneks yks ysti (ja tämä olkoon jatkossa Koo) soitti ja kutsu itsensä ja muksunsa mun luo saunomaan :) Seura piristi ja halipulaan sain lääkettä kummityttöni halauksista <3 Tämä ilta meneekin sitten sohvalla..

Ayi:n kautta on tullut taas uusia tuttavuuksia :D Ketään en ole vielä nähnyt ja vaikka en heitä tapaiskaan niin on ollut ihan mukavaa jauhaa p*skaa niiden kanssa. Piristystä työpäiviin ja välillä tylsiks käyviin iltoihin :)

Edit: klo on nyt 23.42 ja mulle pamahti huomiseks treffit :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti