torstai 18. helmikuuta 2010

Kerpeleen menkat

Miks ihmistä on siunattu näin kivuliailla kuukautisilla? Häh? En tajuu. Monta päivää vetänyt taas buranaa ja kärvistellyt kivuissa. En tykkää yhtään. Tänään oli ainut päivä kun tällä viikolla oisin kerennyt salille ja nyt en yksinkertasesti pysty. Piti kaupassa käydä ja kissoille ostamassa ruokaa niin tuskanhiki vaan valu otsalta ja piti oikeesti keskittyy etten ois karjunu kassajonossa ääneen :(
Mun pitäs pakata viikonlopun reissua varten mut mä en jaksais millään. Mua ei just nyt huvittais yhtään lähteä sinne.. Röökiäkin oon polttanut :( Missä hitossa mun selkäranka on? Ei tarttis kieltäytyä kun siitä yhestä - ensimmäisestä.

Fb:n yhen sovelluksen kautta yks Mies otti minuun yhteyttä :D Ollaan pari päivää täs meilailtu ja laitettu parit tekstviestit. Mahanpohjasta kutittaa (ja tää ei liity menkkoihin) kun ajattelenkin sitä. Ens viikolla pitäs nähä. Saa taas nähä kuin täs taas käy. Häviääkö se ihan yhtäkkiä kun ilmestykin, mitään selittelemättä. Niitä on täs taas nähty :D

Ei hitto, nyt on pakko ottaa lisää särkylääkettä, vaniljateetä ja oikeesti alottaa se pakkaaminen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti