perjantai 5. helmikuuta 2010

New Me

Nyt on aamu ja kello on 8.15. Tajusin just että mä en oo hetkeen ajatellut Latea :) Ollaan toki töissä nähty jo tehty töitä yhessä mut se ei pyöri mun päässä vapaa-ajalla. Välillä töissä tulee hetki, kun se kattoo mua tietyllä tavalla, tulee semmonen haikee olo. Jonkunlainen kaipaus. Miks, sitä en ymmärrä koska se on aikamoinen lapatossu :D
Siitä oon silti ilonen että se ei lähde mein mukaan kun ollaan maaliskuussa vuokrattu mökki duuniporukan kanssa. Se alkoholi nimittäin on monesti sotkenut taas kaiken :D

Semmosta vielä että mulla on nyt nikotiinilaastari lantiolla. Se tapa on vaan niin pinttynyt. Kahvin kanssa, safkan jälkeen, työmatkalla, saunan jälkeen, kokoajan. Mä en halua enää! EN! Rööki ei auta tylsyyteen, ei vitutukseen, ei maistu safka niin hyvältä, se tummentaa hampaat ja vanhentaa ihoa. Mä kiroon sen päivän kun alotin.
Ja mä päätin että kun mä olen ollut 3kk polttamatta, mä otan tatuoinnin. Siinä tsemppiä kerrakseen :)

Mä en edelleenkään ole saanut kaikkia kirpputorikamoja kasaan ja huomenna oon niitä menossa myymään. Ai mitenkä niin jätän viimetippaan :D Vaatteet oon oikeestaan kattonut ja ne on jo säkeissä mut pakko sinne vaatekaappiin on vie kurkata et jos jotain laittais vielä. Sitten leffat, musiikit, kirjat, korut ja kengät. Siinähän ne. Ja jos sen verran kiertelis kirpulla että löytäis itelle jotain kivaa..


Edit: klo 12.44. Eikös just tänään Late sanonu mulle kun työasioita hoidettiin et "mä en oo pariin viikkoon kerennyt ees katsoa sua kunnolla. Mä en muistanutkaan miten kaunis hymy sulla on". Jep..

Äiti soitti, eno kuoli :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti