tiistai 23. helmikuuta 2010

Sohvaperuna

Kävelin aamulla tuolla tuulessa ja tuiskussa töihin kun tunsin et taskussa tärisee. Yllätys - työkaveri laitto viestin et on kuumeessa. Just eilen sanoin ystävälle et mistä vetoo et työkamu on tällä viikolla kipee.. Sen verran kovaa tuhinaa, luurin paiskomista ja ääneen mutisemista "mä en vittu tuu kyllä huomenna töihin" kuului sermin toiselta puolelta.. Ei ollut eka eikä varmasti vika kerta kun noin tekee. Sillä ei oo minkäänlaista organisointikykyä hommiaan kohtaan. Yksikin muutos sen "aikatauluissa" vetää koko pakan sekasin ja sit se panikoi ja stressaantuu. Se ei voi sietää tota duuniansa muutenkaan vaan on siellä pakon edestä. Ja arvatkaapa kuka kärsii? Jep, minä.

Mä teen nytkin omien hommieni lisäks 20-30% sen hommista. Ja ihan vaan siks koska mä olen kiltti ja haluan auttaa sitä. Mun ei todellakaan olis pakko. Välillä musta tuntuu että vaikka mä tekisin 90% sen hommista niin se olis silti samanlainen.
Meille tulee yks uus järjestelmä mikä antaa mulle mahdollisuuden tehdä omalla koneellani senkin hommia, siis loppuun asti mikä nyt ei oo ollut mahdollista. Siihen en kyllä suostu että jatkossa teen omani ja puolet sen hommista. Jos se ei pysty hoitamaan töitään ni saavat ettiä siihen jonkun muun. Mä en nimittäin jaksa kovin kauaa tämmöstä. Mä voin jatkossakin tehdä sen hommista sen 20-30 pinnaa mut jumalauta mä en ala sitä paapomaan. Jos sen pää ei kestä ni ei mun tarvii kärsiä siitä. Joka helvetin sunnuntai mietin et onkohan se taas migreenissä/kuumeessa/oksennustaudissa, you name it.
Nyt on kauhee angsti päällä :/ Mä asiasta oon puhunu jo esimieheni kanssa ja se sano että hän puhuu työkaverini kanssa. Et jos oikeesti hommat ei miellytä ni voi ettii uutta duunia tai sit muuttaa asennettaan hommia kohtaan.

Mä tein tänään siis omat työni sekä työkaverin. Siinäkin ois ollut tarpeeks mut opettelin kaiken päälle sitä uutta järjestelmää ja jäin jopa tunniks ylitöihin.
Onneks mun esimies on ihana ja arvostaa mun panosta. Ei mun ois tarvinnu jäädä. Mä halusin ja siitä en kitise enkä valita. Mitä nopeemmin mä sen opin niin sitä paremmin ja helpommin hommat hoituu jatkossa :)

Töiden jälkeen olin into piukassa ja valmis lähtee kaverille ja sieltä salille. Tulin siis töistä kotiin, söin ja nukahdin sohvalle :/ Onneks eilen kävin sentäs juoksemassa. Huomenna sit pumppaamaan rautaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti