torstai 11. helmikuuta 2010

No höh

Mä olen palellut jo monta päivää ja nyt nousi kuume. Tänään meillä oli töissä palaveri ja mä tärisin ihan kauheesti. Esimies laittoi tuuletinta lämpimämmälle mun takia ja muut valitti kuumuutta :D
Nenäkin on vähän ollut tukossa mutta muuta ei palelun lisäks oo ollut. En ota nyt riskiä et tulisin enemmän kipeeks joten jäi sali/juoksu tältä illalta väliin. Enkä usko että menen huomenna töihinkään. Ehkä se lepo tekee nyt terää.
Mulla on jotenki semmonen tunne et kun mun työkaveri on tällä viikolla ollut niin paljon pois niin "en oo antanu itelleni lupaa" tulla kipeeks. Ja nyt ku tiiän et hommat on hoidossa ja työkaveri huomenna töissä (ellei sille tuu migreeni...) niin kroppa antoi periks..

Tänään pummin yhden tupakan kaverilta, muuten oon ollut polttamatta. Oon kyllä ylpee itestäni :) En ajattele että poltin yhden, hitto hitto hitto, vaan mä oon jättänyt ainakin x määrän polttamatta, hyvä hyvä hyvä!
Laastari ollut tiukasti lantiolla ja kaks niksatabua oon imeskellyt. Töissä aamupäivästä on tehnyt tosi tiukkaa mutta iltapäivään mennessä on helpottanut. Mä pystyn tähän kyllä. Mä tiedän sen!

Eilen tein oman enkkani juoksussa. Hölkkäsin ekaa kertaa kokonaisen tunnin. Kilsoja tuli 7. Pari alta puolen minuutin kävelytaukoa oli kyllä tossa ajassa mukana. Piti juoda vettä välillä ja koska mulla ei oo vielä kunnollista salipulloa, piti ottaa varovasti ettei mun hölkkähetkestä muodostu miss märkä t-paitakisaa :D
Maanantaina palkkapäivän kunniaks ois tarkotus mennä jumboon ostoksille. Mun ostoslistalla on juoksupipo (villapipo hikistyessään kutittaa), juomapullo salille ja ehkä uudet salivermeet.

Nyt kuitenkin peiton alle ja treffeille nukkumatin kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti