tiistai 16. helmikuuta 2010

.

Menipä viikonloppu nopeesti. Perjantain ja lauantaipäivän vaan koomasin kotona ja tylsistyin. Eli lepäsin. Mä vihaan olla kipee. Mä rakastan mun kotia ja viihdyn täällä mut kipeenä on vaan niin kamalan tylsää ja kaikki muut paikat ois just sillon kivempia kun sohvanmutka :/

Lauantai-iltana likkakaverit tuli tänne saunomaan. Tehtiin pitsaa, juoruttiin ja voi helvetti että tulikin myös juotua.. Kaljaa, kuoharii ja votkaa. Yöks :D
K soitteli pari kertaa ja vonkas sen luo yöks. Hehehe. Siinä sitten romilleissa kun likat oli lähössä niin laitoin K:lle viestin et mä tuun nyt. Ja niinhän mä hyppäsin likkojen kans samaan taksiin ja suuntasin exälle yöks.
Näin ekaa kertaa vauvansängyn makkarissa vaikka K sanokin että se siellä sit on. (Kun sillon jouluna vauva ja äiti oli suomessa). Olin riisunut vaatteet veks sanoin ääneen että miks mä tänne tulin ja nukahdin :D
Koko seuraava päivä meni sängyn ja vessan väliä ravaten. Sänkyyn päästessä sanoin aina K:lle et silittäis mun päätä ja niinhän se teki kunnes nukahdin hetkeks herätäkseni taas vessaan.. Ai kaamee mikä olo..
K:n kaveri heitti mut ja K:n illal mun luo, katottiin leffoja ja syötiin jämäpitsaa.
Edelleenkään ei olla harrastettu seksiä. Viime kerrasta K:n kanssa on varmaan jo pari kuukautta.

Eilinen työpäivä meni kun siivillä , mitä nyt vitutuksen kanssa kun perjantaina oli duunissa infossa tullut tieto, että kaikki netin käyttö mikä ei liity työhön, on kielletty. Voihan ny vittu. Kaikki kiva kielletään. Mitä mä nyt tylsinä hetkinä töissä teen kun ei saa surffailla??? Tuijotan seinää? Ahistaa :/

Töiden jälkeen käytiin työkaverin kanssa Jumbossa ostoksilla. Mun hurjan tuhlausreissun saldo oli jääkaapin täydennystä, ripsiväri ja kasvovesi. Ei löytynyt juoksupipoo (unohdin) eikä uusia salivermeitä. Iski piheys :D

Tänään (kiroon itteeni) poltin parit tupakat, olin ärrinmurrin töissä ("kiukkusin" jopa toimarille - vitsinä tosin sille vaikka sisimmissäni vähän sitä tarkotinkin. Onneks se otti kaiken huumorilla) ja töiden jälestä lähin siskoni ja perheensä kanssa mein isälle kylään.

Huomenna töiden jälestä ystille, torstaina pitäs pakata ja perjantaina töiden jälestä K:n luo muille maille viikonlopuksi. Huh, kiirettä taas pitää. Millonkas sitä salille?? Jos kerkeen ja suinkin jaksan niin huomenna ja torstaina! Seuraava mahdollisuus vasta maanantaina.

Eipä voi taas valittaa että ei oo tekemistä ja elämää :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti