keskiviikko 10. helmikuuta 2010

Röökiä 0

Tänään on mennyt tupakkaa 0. Niksalaastari on lantiolla ja imeskelytabletteja varuiks. Yllättävän iisisti mennyt päivä vaikka rööki onkin lähes kokoajan ollut mielessä. Ei niinkään tee mieli muttakun tapana on ollut sitä polttaa tiettyinä hetkinä. Mä oon ollut kunnon tervakeuhko, lähes joka päivä mennyt 1,5 askia. Jep, se on paljon..
Tällä innolla on hyvä jatkaa näin. Toistaseksi! Mä en ajattele että oon lopettanut koko loppuelämäks, se on pelottavaa.

Töissä oli mukavan kiire ja aikas jänskä päivä. Mun ja työkamun huoneen katto on vuotanut ja sitä on viime viikosta asti korjattu. Tänään tuli taas kattoheput.. Yhtäkkiä rupes laastia satamaan niskaan. Noh, ei hätää vielä täs vaiheessa. Sit huomattiin et siellä on reikä josta näki kivasti sinisen taivaan. Jatkettiin siinä töitä ja yhtäkkiä tuli palaneen haju. Katottiin ylöspäin ja nähtiin semmonen 15x15 tulipallon tippuvan välikatolle. Huudettiin esimiehelle että täällä palaa ja rynnättiin huoneesta ulos. Esimies nappas vaahtosammuttimen ja sammutti palon. Meidän sankari <3.
Kauhee käry tietty sit huoneessa joten avattiin ikkuna, laitettiin ovi kiinni ja lähettiin syömään :) Vähän erilainen päivä tosiaan..

Söin tossa äsken ja nyt sulattelen sen verran että vois salille lähtee. Mä en oo muuten kertaakaan käynyt salilla suihkussa tai saunassa. Sali on nimittäin tossa parin talon päässä niin on jotenki ollut helppo vaihtaa vaan kengät ja tulla kotiin suihkuun/saunaan. Pitäsköhän tempasta ja korkata salin sauna?

Mä en muuten nyt tiedä mitä tehdä ton kommenttijutun suhteen. Minen osaa muuttaa enempää noita asetuksia. Yritän jossain vaiheessa testailla tota ja saada sen pelittämään paremmin :/ Mut koittakee ihmeessä kommentoida jos asiaa on :)

3 kommenttia:

  1. Oot mun sankari, jos pystyt lopettamaan röökaamisen. Mä olen kypsytellyt ajatusta kohta pari vuotta, mutta toteutus vielä puuttuu. Jos nyt ensin sais tän painoprojektin loppuun, niin sitten sitä vois lihottaa itsensä takaisin aloittamalla röökilakon.

    VastaaPoista
  2. Mä pystyn kyllä! Mä haluan pystyä ja mä haluan kattoo peiliin ja sanoo "mä tein sen".
    Sä oot kyllä hienosti pudottanut painoa! Onko sulla oikeesti enää edes tarvetta?
    Mä ajattelin että tulkoon pari lisäkiloa jos on tullakseen, mä keskityn niihin sit myöhemmin :D

    VastaaPoista
  3. Heh, kyllä tästä vielä riittää lähtemään painoa, muutama kilo vielä, niin sitten olen vasta normaalipainon ylärajalla ;)

    VastaaPoista