maanantai 8. helmikuuta 2010

Sattuu :)

En mä eilen salille päässyt. Ysti laitto viestiä että tekiskö munkin mieli leffaa ja pannaria :D No toki. Ysti tuli, sai kengät jalasta, katto minuu ja kysy et mikä hätänä. Siitähän se niagaran putous sit lähti. Yks ystävällinen kysymys ja pato murtu. Itkin kaikkea ja en mitään.
Ei siitä tyrskimisestä mitään tolkkua saanut mutta voi luoja että se helpotti :)
Loppuilta puitiin sitten ystin parisuhdetta, syötiin pannaria ja katottiin sivusilmällä yks komedia. Mulla on kyllä maailman parhaita ystäviä ja ihana perhe. Rakastan.

Töissä oli ihan mieletön kiire. Työkaveri oli (taas) migreenissä eikä siis tullut töihin. Hoidin hommat hemmetin hyvin ja saan olla taas ylpee itestäni.
Vaikka oli helevetin kiire päivä, niin sain omat hommat tehtyä ja senkin duunit. Miten kummassa työkamu ei pysty suoriutuun päivän hommista päivässä? Joka päivä sillä jää jotain hommia tekemättä. Mihin se työajan käyttää? Kun musta kuitenkin tuntuu että se paiskii hommia ihan niinku muutkin mut silti se "ei saa mitään tehtyä". En ees purnaa, ihmettelen vaan.

Tänään en sit oo kerennyt miettimään omaa elämääni enkä näin ollen ole edes ollut ahdistunut mistään :D Tulin töistä kotiin, söin, otin päiväunet ja lähdin salille. Alkulämppärinä juoksin 10 min lähes täysillä ja sitten tein normitreenin. Venyttelin ja tulin kotiin saunaan. Olin fiksuna likkana laittanut saunan lämpiämään valmiiks ennen salille menoa. Parhautta. Vaikka venyttelin niin joka paikkaan sattuu - ihanasti :)

6 kommenttia:

  1. Voi hitsi, upeita ystäviä sulla! Tuollaiset jutut on ihan parhaita, ja ai vitsi se pannarikin maistuu paljon paremmalta kunnon itkun jälkeen :D

    Piti muuten sanoa, että täällä täytyy tehdä kokonainen päivä hommia, että pääsee kommentoimaan sun blogia. Jotenkin oudosti pitää käydä tuon esikatselun kautta, sitten vasta voi kirjautua, ja laittaa roskapostineston.. Ajattelin, että useampikin voisi kommentoida, jos homma toimisi. Mulla oli vähän samaa vikaa tässä pohjassa silloin :/

    VastaaPoista
  2. On, ne on mahtavia. Mun tarvii varmaan kehitellä niille nimet kun kuitenkin usein niistä puhun :) Se pannari oli parasta pannaria mitä ikinä oon syönyt!

    Ai niinkö? Mä kokeilen miten kommentointi onnistuu ja miten mä osaisin sitä muuttaa. Oon ihan käsi tommosten suhteen vaikka sinänsä näppärä koneiden kanssa olenkin :) Kiitos kun ilmotit tosta ongelmasta.

    VastaaPoista
  3. No nih, nyt pitäs olla kommentointi helpompaa. Tästä uroteosta (eli parin täpän paikkaa siirtämällä) oon ansainnut pari suklaapalaa :D

    VastaaPoista
  4. Kyllä se nyt vaan vieläkin tahtois olla hankala :( Tosiaan tuon esikatselun kautta pääsee kyllä laittamaan vaadittavat tiedot, mutta sitäkin täytyy hoksata painaa kahdesti. Harmi, kun olen itse niin käsi näissä it-asioissa, etten yhtään osaa neuvoa, mikä auttaisi. Itse vaihdoin pohjaa :D

    VastaaPoista
  5. No hitto. Nyt en kyllä tiedä mitä muuta enää tehdä :(

    VastaaPoista