perjantai 12. helmikuuta 2010

Omantunnontuskia

Mulla on aina kauheet omantunnontuskat kun oon kipee ja pois töistä. Nytkin.
Mietin vaan että oonko mä nyt oikeesti niin kipee etten ois voinut töihin mennä. Pää ihan tukkonen, nenä vuotaa, kokoajan paleltaa ja kuumemittarissa 37.5. Mut jos kuitenkin oisin jaksanut olla töissä..
Muille töissä aina mouhoon et jos on kipee niin on kipee ja sit pitää pysytellä kotona parantelemassa itteään. Miks ite sit oon tämmönen? Kauhee ahdistus tästäkin :/ Jotenkin en anna itelleni anteeks tämmöstä. Omatunto kolkuttaa kun "oon laiska?" tai jotain. Äh.
Mä tiedän ihmisiä ketkä pitää saikkupäiviä ihan huvikseen. Mua kait pelottaa että musta ajatellaan ihan samalla tavalla :(

Nyt on pakko päästä suihkuun. Oon ihan hikistynyt vaan sohvalla makoilusta. Tuntuu et vaan hikoilen kokoajan vaik paleltaakin. Sit puhtaat verkkarit, t-paita ja villasukat päälle ja peiton alle juomaan vaniljateetä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti