maanantai 8. maaliskuuta 2010

Sutinaa ;)

Huomenna on treffit sen viime viikon tiistain tyypin kanssa. Jännittää!!!
Mä toivon että se ei oo vaan p****n perässä juoksija ja jos on niin eipähän tarvii sitä huomisen jälkeen miettiä :) Herrasmies se oli viimeviikolla, halattiin kun erottiin eikä muuta.
Ai kaamee..

Töissä on taas ihan hullua. En jaksa ees alottaa.

Mut mä sain lenkkikaverin :) Mee:n mies kysy multa että jaksasinko raahata häntä mukana lenkille kun hän ei muuten pääse sohvalta ylös. Jei, ollaan molemmat varmaan ihan yhtä huonossa kunnossa joten kiva saada tsemppikaveri ja joku joka potkii välillä perseelle ja toisinpäin.

Nyt iltapalaa ja unille - oon ihan väsy.

1 kommentti:

  1. Oi, mä olen kateellinen sulle a) treffeistä b) lenkkiseurasta :D

    Sullahan on herranen aika elämä! Osaatko sanoa, missä kaupassa niitä myydään? ;) Mulla on ollut vähän huono tuuri, aina kun olen eksynyt elämäkauppaan, on tarvitsemani elämä ollut aina loppu!

    VastaaPoista