torstai 18. maaliskuuta 2010

Boop-oop-a-doop

Ja huomenna Messilään :) Pitäis pakata.. Pyykit pyörii kuivurissa mut muut vois jo laittaa kasaan. Mä oon aina ollut hidas pakkaamaan, kaikki jää aina viimetippaan. Aamulla kamojen roudaus töihin ja sieltä suoraan matkaan. Vitsit kun onkin kiva päästä hetkeks pois kotoa. Tänään muistin siskoltakin kysyä että käviskö se lauantaina kattoo onks kissoilla täällä kaikki hyvin ja laittais lisää ruokaa jne. Mun murut jää yksin sunnuntaihin asti :(

K kävi mun luona eilen. Tässä on nyt ollut kaiken näköstä sen suhteen. Mä en ole tajunnut sen viestejä enkä käyttäytymistä. Eilinen selvensi ihan älyttömästi mitä K on ajanut takaa. Miehet - miks niiden on niin vaikee puhua? Se myönnettäköön että K on oppinut paljon meidän suhteen jälkeen, olin todella yllättynyt kuinka se pysty puhumaan fiiliksistään ja tunteistaan.
Niitä en tässä käy erittelemään sen tarkemmin, mutta sai se mies mut hiljaseks. Ehkä ekan kerran elämässään :D

Töissä oli tänään meidän osaston palaveri. Tunteet kävi kuumina, äänet kohos ja vittuakin huudettiin :D Mut loppujen lopuks saatiin asiat selviks "halattiin ja sovittiin". On meillä kyllä huipputiimi <3 Mua edelleen ahdistaa kun mä en syksyllä tule kuulumaan tohon porukkaan samalla tavalla kuten nyt. Tekis mieli polkee jalkaa maahan ja sanoo et mä en ala :/ Sitä on turha murehtia nyt, mutta mä en just nyt osaa sanoa haluanko mä tuolla tulevaisuudessa olla töissä..
Sovittiin kuitenkin että järkätään mein osaston kanssa bileet ennenku "porukka hajoo" :D Se tarkottaa saunomista, wiitä (vai mikä se peli on?), sing staria jne. Ihan huippua.

Nyt on kuitenkin mentävä pakkaamaan tai tästä ei tuu mitään. Mä en malta odottaa sitä hetkeä kun töiden jälkeen istun mimmien kans autoon, suunnataan nokat kohti messilää ja korkkaan ekan kaljan :)

Jotain on taas tapahtunut mun ja Laten välillä. Mä en tiiä mitä. Ei olla koskettu tai muuta. Mut henkisellä tasolla jotain liikkuu..En haluu et se tulee ja sotkee mun pään - taas. Onneks se ei tuu messilään! Ehkä tulee käymään lauantaina mut sain sen kuvan ettei jää yöks. Voi luoja, älä anna sen jäädä yöks!!!! Ei enää. Mä olen vahva, mun on pakko.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti