keskiviikko 3. maaliskuuta 2010

No kerpele

Kävin eilen sittenkin treffeillä :D Ja se oli ihan helmi. Juttua riitti ja mun mielestä huumorikin sopi hyvin yhteen. Kipinöitäkin oli, ainakin mun puolelta. Mua hymyilyttää kun ajattelenkin sitä ja perhosia on masu täynnä. Kun erottiin niin halattiin. Siinä oli ainuut kosketukset koko treffien ajalta. Välillä jäätiin tuijottaan toisiamme silmiin ja vaan hymyiltiin, juotiin kahvia ja juteltiin ihan kaikesta. Siinä oli hyvä olla ja oli rentoa.
Ja koska mä olen mä, niin laitoin sille tänään sit viestin että mä en pelaile pelejä enkä esitä vaikeesti tavoteltavaa tai muutakaan mitä en ole :) Et mulla oli mukavaa, viihdyin ja et ois kiva tutustuu siihen paremmin. Ja et jos tunne on molemminpuolinen niin hyvä ja jos ei, niin saa ja pitääkin sanoo suoraan jos ei kiinnosta.
Siltä tuli veikee viesti takas ja uskon et nähdään vielä. Siltikään ei oo sovittu uutta tapaamista. Sehän nyt jännittääkin.
Kun mä oon aina ollut semmonen kaikkimullehetinyt niin en vaan malttais millään odottaa. Tieto ees siitä millon nähtäis riittäis mulle. Mut hei, nyt kokeillaan taas mun kärsivällisyyttä :D Silti oon sitä mieltä et jos ei treffien jälkeen pariin kolmeen päivään saa sovittua seuraavaa treffipäivää niin joku juttu mättää :D
Näillä mennään ja jännitetään...

Töissä on ollut hirvee hulina eikä kropan jaksamiseen auta nyt se, että nää e-pillerit ei sovi mulle. On ruvennut tuleen jotain ihme vuotoja ja menkkakipuja ilman menkkoja :( Ja ne on valvottanut mua jo monta yötä. Tänään meinasin nukahtaa palaveriin.. Hupsista saatana. Mahakaan ei tykkää yhtän tästä särkylääkkeiden syönnistä vaan vessassa joutuu ravaa turhan usein. Kävin tänään lääkärillä ja vaihdetaan merkkiä.. Toivottavasti ne sit sopii.

Kun pääsin kotiin niin menin saman tien päiväunille. Ajattelin et sen jälkeen salille mut enhän mä sit mitään jaksanut. Nytkin saa kokoajan tapella vastaan et silmäluomet ei mee kiinni.
Päätin vähän hemmotella itteäni ja viskasin pannarin uuniin. Syön sitä, katon Grayn anatomian ja meen petiin. Huomenna sit virkeenä töihin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti