sunnuntai 28. maaliskuuta 2010

Sunday bloody sunday

Menkat alko ja mahaan sattuu. Heräsin aamulla kasin (no kellojen siirron takia ysin) aikaan kauheisiin kramppeihin. Äkkiä kaapille ja kaks burana 600:sta naamariin. Liian myöhään ja oon kärsiny kivuista koko päivän.

Perjantai oli hauska. Jii tuli tänne, saunottiin, tehtiin lämpimiä voileipiä ja juotiin liikaa minttukaakaoo :D Lähettiin naapuribaariin vasta keskiyön pintaan ja kotiin kömmin kolmen jälkeen.
Lauantaina ei ollut krapulaa mutta nukutti. Ja nukuinkin koko päivän. Heräsin Koon soittoon 16.40 ja tajusin kammeta itteni kauppaan kun piti ostaa virpojille herkkuja. Noh, eipä tänne kukaan muu eksynyt kun siskon lapsi eli mun kummityttö <3
Ihana pikkunen trulli. Mun muru.
Ottivat mut mukaansa ja mentiin äitille syömään. Safkan jälkeen kömmin äitin sänkyyn ja otin tirsat.
Kahvipöydässä itkee tirautin äitille taas ahdistustani. Tota työpaikan muutosta ja yksinäisyyttäni. Vähän helpotti.

Sisko vei mut sitten Koolle ja tultiin Koon ja mun vanhimman kummitytsän kans mun luo. Koo ja miehensä vihdoin puhuivat tilanteestaan. Oon niin ilonen että saivat yhteyden vihdoin auki. Eihän tilanne tästä mihinkään vie muutu, mutta suunta on ainakin oikee. Pääasia että molemmat tietää missä mennään. Oli ihana nähdä kuin Koo näytti niin helpottuneelta :)

Kroppa on ihanan kipee perjantain treeneistä, tuntee taas tehneensä jotain ja huomenna uusiks! Nyt haluisin vaan unille vaik tiedän etten saa vielä unta.. Huomenna on taas maanantai :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti