maanantai 22. maaliskuuta 2010

Rankka reissu mut tulipahan tehtyä.

Olipa muuten hemmetin hauska reissu! Ei valittamista. Enkä ees ihan kauheesti mokannut. Mitä nyt vaihdoin esimieheni kanssa parit pusut saunassa mut sitä ei lasketa :D Eihän?
Late ei ollut siellä. Luojan kiitos! Siinä ois käynyt varmaan hassusti eikä pelkät pusut sen kanssa ois riittänyt. Onneks oltiin esimiehen kanssa kun mitään ei ois tapahtunut. Ei jäänyt yhtään paska fiilis. Mukava kutina vaan mahanpohjaan kuitenkin ja kova virnuilu lauantaina tapahtuman tiimoilta ;)
Kyllä siellä joidenkin kesken tapahtu vähän muutakin kun pusuttelua mut hei, what happened in messilä - stays in messilä :D

Pääsin lauantaina jopa lumikenkäilemään (oli muuten hemmetin rankaa - ei siis yhtään mun juttu. Ei tarvii toiste mennä), enkä saanut ees krapulaa kummaksikaan aamuksi aikaiseksi. Hyvä minä :)
Naurettiin paljon, halailtiin, juotiin, tehtiin yhessä sapuskaa, naurettiin, laulettiin sing staria (mä oon niin sairaan hyvä oleen ihan paska. Ja ylpee siitä!), naurettiin, juotiin ja muistinko mainita että naurettiin?

Sunnuntaina kun kotiin pääsin niin söin, heitin vaatteet pesukoneeseen ja otin päiväunet. Kun heräsin niin arki läjähti kasvoille kun märkä rätti. Yksinäisyys ja hiljasuus. V*ttu kun alkoi taas ahdistaa. Se on aina sama juttu kun on ollut kivaa ja yhdessä oloa jonkun tai joidenkin kanssa. Ihan pyllystä.

K laitto sunnuntaina viestiä ja vaikka mulla oli kovin yksinäinen olo ja mieletön halipula, en sitä halunnut nähdä. Mä oon edelleen ihan kuutamolla siitä mitä se haluais enkä osaa nyt yhtään käsitellä asiaa mihinkään suuntaan. En siis mennyt sen luo enkä halunnut sitä tänne.
Josko nyt vaan pystyisin hetkeks unohtaan noi molemmat, sekä K:n että L:n. Ihan kokonaan ja keskittyä nyt vaan itteeni, ystäviini ja työhöni.

Mun piti tänään mennä salille töiden jälkeen mutta Koo tuli käymään ja tais toi viikonloppu kuitenkin verottaa sen verran että en vaan jaksanut. Selityksiä ja tekosyitä, mä tiedän. Keskiviikkona sit. Potkikaa mua perseelle jos en mene!
Nyt pesemään hiusväri päästä, suihkun ja jääkaapin kautta takas sohvalle. Sieltä tulee Täydelliset Naiset :)

2 kommenttia:

  1. Toi on muuten ihan hanurista, että kun on ollut paljon sosiaalista elämää ja kivaa, niin sitten kun on taas yksin, meinaa järki lähteä ihan vain siksi, että on niin tottunut siihen, että ympärillä on koko ajan muita ihmisiä.

    VastaaPoista
  2. Moikka ja kiva kun kommentoit :)
    Mä tapaan sanoa että välillä mun elämä on perseestä, syvältä sieltä :D

    VastaaPoista