perjantai 26. maaliskuuta 2010

Paska treeni mut tulipahan tehtyä.

Kävin kun kävinkin salilla! Ei oikeen mitään jaksanut, ajatukset harhaili ja oli muutenkin vähän säälittävä treeni. Mut mä menin ja se oli pääasia. Nyt on ihan sairaan hyvä fiilis :)
Tän illan suunnitelmat peruuntu kun yks muksuista kuumeilee :( Siirrettiin pyjamabileet sit suosiolla ens viikon torstaille! Mä oisin niin halunnut päästä leipomaan muffinsseja muksujen kanssa. No mut onpahan taas jotain kivaa edessä :)

Työkaveri Jii ja minä päätettiin sit lähtee viihteelle. Se tulee tänne mun luo, laitoin just saunan lämpiämään ja otetaan pari hassua :D
Jii oli palaverissa mun esimiehen kanssa jolla on tänään kundien saunailta. Sanoin et soittelee jos tulee lähistölle niin ryypiskellään kimpassa :)
Jii sano et me tavataan tänään elämämme miehet :D Mä sanoin et mulle riittäis just nyt mies ees yheks illaks. P*anettaa perkele!

Nyt syömään, hetki lepoa ja sit olut kouraan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti