lauantai 6. maaliskuuta 2010

Aurinko paistaa :)

Oho. Se tiistain treffikaveri laitto eilen viestiä. Ihan vaan että kiireinen viikko takana ja vielä pitäs yöks mennä töihin. Kyseli kuulumisia. Vastasin. Ja sen jälkeen - ei mitään.
What the fuck. Mä en vaan tajuu.. Ja juurikin siksi laitoin sille tänään viestin että "Kun et sä, niin mä. Onks meil uudet tärskyt tiedossa ja jos on, niin millon herralle sopis nähdä :)"
Helvetti. Mitä sitä nyt turhanpäiväsiä viestissä jauhamaan. Joko nähdään ja tutustutaan tai sit ei. En mä mitään tekstarikaveria tarvi :D

Koo oli eilen sit mun luona saunomassa mut mäkin väsähdin niin että jäätiin kotiin ja kattottiin yks leffa. Join pari kaljaa ja heräsin tänään ysin maissa.

Aamupuuro ja kahvi on masussa ja parin tunnin sisään ajattelin lähtee salille.
Hitto kun ois ihanaa jos ois varaa ottaa pariks kerraks ees personal trainer. Mä haluisin vähän hioa mun tekniikoita. Nyt oon vaan ahkerasti lukenut pakkotoistoa ja opetellut sieltä juttuja :)
Pitäs edelleen petrata tot syömispuolta niin noi salikäynnitkin ehkä näkyis jossain :D

Edit: klo on nyt 14.26 ja mä kävin salilla. Nyt menin sille toiselle puolelle ja tein ns. saman treenin kun ennenkin mut eri laitteilla. Jännä nähä miten kroppa reagoi. Kun mä kuitenkin käyn (no okei, yritän käydä) salilla sen 2-3 kertaa viikossa niin mun mielestä mulle sopii parhaiten yksijakonen ohjelma mut eri kerroilla vähän eri laitteilla samoja lihasryhmiä. Mä tykkään :)
Nyt sapuskan tekoon ja sit vois ottaa päikkärit.

Jos en illaks keksi ohjelmaa niin taidan kokeilla pitkästä aikaa ulkona lenkkeilyä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti