sunnuntai 24. tammikuuta 2010

Vähän väsyttää

Eilinen salikeikka ei sit ollutkaan ihan kaikkein onnistunein. Se kahvakuula ei oo mun juttu, valmistauduin eilen lähtee sinne matkamessuille kun selkä teki stopin. Lähdin silti liikenteeseen ja köpöttelin etenpäin kun mummo konsanaan.. Voi vittu mä sanon :( Messuilla join entisen duunin takahuoneessa viiniä vähän enemmänkin (joka vuos menee vähän överiks - sääliks käy niitä jotka joutu tänään meneen sinne vielä töihin) :D Käytiin messujen loputtua Mollyssakin entisten työkamujen kanssa parilla ja sit sanoin ystävälle et mun tarvii lähtee kotiin. Pikkuhutikoissani ei onneks selkään sattunut ihan kamalasti mutta tosi varovasti piti hipsutella junaan ja junasta kotiin.
Krapulaa ei ole, mutta kyllä toi alkoholi verottaa.. Väsyttää vaikka ei nukuta.
Selkää juimii edelleen ja liikkeet on aika varovaisia. Varsinkin sohvalta nouseminen vihlasee pahasti. Jää sitten juokseminen tältä päivältä :(

Mun sisko ja ystävä tulevat tänään muksujensa kanssa mun luo <3 Ihanaa päästä halimaan ja pusuttelemaan muksuja. Mulla on ollut niitä kauheen kova ikävä. Ja siskoa ja ystiä kanssa. Ne on parhaita, ihania ihmisiä mun elämässä. Mä niin rakastan niitä. Mä olen onnellinen, että mulla on tommosia ihmisiä mun elämässä. Ne rakastaa mua mun vioista huolimatta, tai ehkä juuri siksi. Ne ei arvostele, moralisoi tai muuta. Toki sanovat mielipiteensä ja mietteensä mun tyylistä elää, mutta ne ei sitä tee pahalla. Mun tarvii tänään kyllä sanoa niille kuinka paljon mä niitä rakastan ja arvostan.

Ai niin, meen kaverin kanssa parin viikon päästä kirppikselle taas myymään rätei ja lumpui :) Viimeks saldona oli n.180€ eli ei hassumpaa reilu viiden tunnin työstä! Pitäs pikkuhiljaa siivota noi kaapit ja pakata kamoja valmiiks. Can´t wait :D

2 kommenttia:

  1. Heippa,
    tulin vilkaisemaan, ja paremmalla ajalla luen lisää! Minäkin olen siskoni muksun suurin fani, enkä kyllästy koskaa siihen aurinkoiseen hymyyn, joka muksun kasvoille leviää, kun näkee mut :) Ja ne pienet askeleet, kun se jo olkkarista juoksee vastaan kädet levällään.

    Parhautta <3

    VastaaPoista
  2. Tervetuloa matalaan majaani :)

    Muksut on kyllä ihania, niin aitoja. Todellakin, parhautta <3

    VastaaPoista