tiistai 19. tammikuuta 2010

Hartiajumi iski

Sunnuntai meni ihan väsyneenä kotona. K tuli illalla mun luo, käytiin saunassa ja löhöttiin sohvalla telkkaria kattellen. Oltiin vaan. Jotenkin ärsytti kaikki K:ssa. En jaksanut sen kanssa kauheesti edes jutella ja jotain pientä kinaakin me saatiin aikaseks. En tiiä yhtään mikä nyt taas ärsytti siinä. Puuh.

Eilen töissä olin todella väsynyt, ei vanha jaksa enää kahden päivän viihteellä oloa :D Laitoin Hepulle viestiä et seura tekis hyvää. Ei ollut ihan varma että pääseekö tulee kun oli kaverilleen terapeuttina. Soitti sitten iltasella ennen kasia että saako vielä tulla. Oli vähän päissään muttei pahasti. Huolin Hepun mun luo ja kivaahan mullakin oli kun oli seuraa. Heppu pyyteli kovasti anteeks "meillähän pitäis olla seksisuhde ja nyt musta ei oo mihinkään ja avaudun sulle kaikesta ja oon päissäni". Jokaisella on joskus huonoja päiviä. Tuntu hyvältä kun toiselle riitti se, että mä otin kiinni, halasin ja pussailin otsaa. Kova ja renttu jätkä ulkokuoreltaan mut sisältä pehmo. Joo, kyllä mä siitä tykkään, en mä sitä muuten haluis nähdä. Ihastunut? En. Ja toivottavasti en ihastukkaan :D

Oon varmaan nukkunut jossain ihan ihme asennossa kun nyt on oikea puoli niskasta ja hartiasta ihan jumissa :( Otin burana 600:n ja toivon et se auttais. Lihasrelaksantit on kotona :(

Ai niin. Latella on tänään synttärit enkä mä edes muistanut niitä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti