sunnuntai 3. tammikuuta 2010

Sweet Sunday

Eilinen oli kyllä ihan turha päivä. Mulla oli jotenkin niiiin huono fiilis ihan kaikesta. Mikään ei huvittanut eikä kiinnostantu. Ois pitänyt imuroida, värjätä juurikasvu ja tehä vaikka mitä mut blaah. Ei enää tommosia päiviä kiitos!
Uni ei meinannut millään tulla vaikka väsytti. Keskiyöllä kukuin vielä tässä koneella ja puhelin piippas viestiä. K laitto viestiä että oonko hereillä. Vähän aikaa mietin että vastaanko mitään. Ajattelin että se on jossain baarissa ja sillon mua ei kiinnosta jutella. Vastasin sit kuitenkin että joo ja se soitti. Oli lähtenyt ostamaan vettä ja limpparia :) Ei sillä mitään asiaa ollut. Sano että halus vaan kuulla mun äänen ja että on ikävä. Silläkin oli ollut samallainen tylsä ja typerä päivä kun mullakin.
Mä en tajuu ihan oikeesti että missä mennään. Mulla on jotenkin niin semmonen fiilis että se haluis kovasti yrittää uudelleen mun kanssa. Ne seikat mitkä pistää vastaan on se että se asuu nyt toisessa maassa ja että on se muksu. Mä luulen että se tai minäkään ei nyt osattais hoitaa tät juttuu, et miten se toimis. K aina sanoo et kun hän pääsee takas suomeen, hän pystyy suunnitteleen elämäänsä. Et nyt hän vaan "kelluu" ja menee päivä kerrallaan, oottaa vaan et pääsis takas suomeen. Tuntuu pahalta kun tietää et toinen ei oo onnellinen.
No, mulle tuli kuitenkin jotenkin hyvä mieli kun tiedän että oon toiselle tärkee ja mielessä. Onhan se mullekkin tärkee ihminen. Yks tärkeimpiä tässä maailmassa ja toivon hänelle pelkkää hyvää.

Nyt otan itteeni niskasta kiinni ja imuroin. Ja värjään juurikasvun. Ja tänään mä menen salille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti