perjantai 22. tammikuuta 2010

Otsikko

Rauhallinen viikko takana. Niska/hartiaosasto on ollut jumissa ja mielikin maassa. Ehkä tää taas tästä.
Tänään meen töiden jälkeen joko matkamessuille tai sitten salille. Se on jompikumpi eikä siitä nyt poiketa. Tää viikonloppukin tulee olemaan hyvin rauhallinen. Salia, saunaa ja kutomista.
K haluis tulla tänään mun luo. Mä en taida haluta sitä nyt kylään. Sen jälkeen kun ollaan nähty, on entistä yksinäisempi ja ahistavampi olo. Mä en nyt halua sitä olotilaa..
Jos hyvä tuuri käy, niin Heppu ilmottelee itestään. Mä luulen että sillä on viikonloppuna duunia joten sekään ei oo viihtelle lähössä. Tosin voi olla että se "pelästy" viimekertasta (se avautu sillon kuin sen kaverilla menee huonosti parisuhteessa). Mein keskustelu suurinpiirtein kun pötköteltiin sohvalla:

H: Et sitten totu tähän (seuraan, kosketuksiin, seksiin jne.) liikaa.
Minä: En tietenkään. Eiks tää juttu oo jo puhuttu selväks.
H: Kun ei musta oo seurustelemaan.
Minä: Ei mustakaan, ei nyt. Enkö mä nyt saatana saa nauttia niistä hetkistä kun oot täällä? Sun seurasta ja huonosta huumorista, sun kropasta ja surkeesta seksistä ;)
H: No joo, kyllähän tää on jo puhuttu.
Minä: No niin, turpa kiinni sitten. Mua vituttaa kun sä joka kerta sanot että "älä sit ihastu minuun". Ja johan mä oon sulle sanonut sen tuhat kertaa et jos näin käy niin mä sanon sulle heippa, et kun tiiän että et haluu muuta enkä mäkään kaipaa tunnepuolelle enää ylimääräsiä sekasotkuja. Mullakin on hyvä just näin. Välillä saan seuraa ja seksiä. Tää riittää mulle :)
H: En mä tiiä mitä mä pelkään...


Et silleen. Mulla kävi päässä et se jopa saattaa pelätä sitä, et se ihastuu minuun.. No hei, olenhan mä nyt helmi joten ei se ihme olis ;)

Ens maanantaina on töissä taas palaveri siitä uudistuksesta. Saas nähä mitä nyt selvii.. Aikatauluista ois kiva vähän tietää ja muutenkin tarkemmat suunnitelmat. En oo jaksanut koko asiaa ees miettiä. En jaksa stressata nyt :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti