torstai 14. tammikuuta 2010

Rento olo

Mulla kävi kaveri hieromassa mun selän ja hartiat. Voi luoja kun tuntu taas hyvältä. Nyt on sauna lämpiämässä et tehostuu tuokin hieronta:)

Facebookin kautta löysin yks päivä hauskan sovelluksen. Siellä pärstäkertoimen mukaan toisesta kiinnostutaan tai sit ei :D Mulle oli joku juippi klikannut yes ja mähän näppäränä likkana laitoin sille meiliä et noin komeeta miestä kattelis isommastakin kuvasta. Lyhyestä virsi kaunis - meillä taitaa olla pulkkamäkitreffit lauantaina! Hassuinta tässä on se, että juippi ajaa n. 150km tänne mun luo :)
Ollaan vaihdettu tässä ihan vaan meilejä ja ihan frendipohjalla liikenteessä. Kyllä mein silti tarvii jutella ihan puhelimessa ennen ku se lähtee tänne ajeleen. Ois kauheeta jos juttu ei yhtään luistaiskaan ku nähdään :(

Huomenna on työkaverin tuparit! Ihan nastaa. Varmaan lähetään sieltä sit jossain vaiheessa baariin. Jänskättää et osaako sitä olla ihmisiks, niin että lauantaina pääsee tärskyille (jos se nyt tulee tänne) :D

K on soitellut. Ja ikävöinyt. Mä eilen sanoin puhelimessa et kuulostaa ihan siltä kun sitä kaduttais et se jätti mut. Tunnusti et näin on. Mä sanoin sille et mä en halua puhua tästä nyt enkä varsinkaan puhelimessa. Sanoin taas et mä en jää odottamaan mitä hän elämältään haluu. Et käyn ulkona, tapaan ihmisiä jne. Et jos jonkun helmen tapaan ja juttu luistaa niin hyvä niin. Kyllä K ymmärtää. Kai.
Mä sanoin että en haluu miettiä häntä ja et mitä vois olla tai mitä meistä vielä vois tulla. En nyt kun hän asuu siellä ja mä täällä. Ja kun selkeesti hän ei vieläkään tiedä mitä oikeesti haluu. On taas niin vaikeeta.
Mut hyvä fiilis mulla aina jää kun ollaan juteltu. On se edelleen mulle niin pirun tärkee ihminen. Ja rakas.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti