lauantai 9. tammikuuta 2010

Johan helpotti

Niin se vaan menee että mun tarvii aina päästellä vähän höyryjä ennenku pystyn ajatteleen järkevästi.
Pyysin eilen Laten ja esimieheni mun kanssa lounaalle. Purin niille sydäntäni ja asiat mitkä mieltä painoi. Molemmat oli niin ihania ja kannustavia että teki mieli halata. Tuli hyvä fiilis kun sanoin et mein pitää pitää mein osaston porukan kesken vie bileet ennenku se hajoo. Olivat samaa mieltä :) Mun esimies auttoi mua mun uusien sohvien kuskaamisessa pari kuukautta takaperin, tuhlas kokonaisen lauantain mun kanssa :) Se on ihan huippu. Mä jo sillon nauroin et mä järkkään tuparit mun sohville :D Ja niin muuten taidan tehdäkkin. Mikäs siinä, hyvä syy juhlia ja pitää kivaa!
Late heitti mut muuten töistä kotiin. Tuli kaverifiilis. Ei muuta. Ja sekös tuntu hyvältä!
Töiden jälkeen kävin taas salilla ja illan istuin ystin luona ja otettiin parit kaljat. Mä varmaan laihtuisin 5 kiloo jos jättäisin noi perjantai ja lauantai iltojen parit (joskus kymmenet hehehehe) kaljat veks.
Tänään leivoin porkkanasämpylöitä, kävin kaupassa ja pesin koneellisen pyykkiä. Salilla kävin juoksemassa 45minuuttia ja 5 kilsaa. Ei hassumpaa sano! Huomenna ois sit taas punttiennostelupäivä.

2 kommenttia:

  1. WOW! Sä jaksat kuntoilla. Kyllä viikonloppuna saakin vähän sitten herkutella :) Kiva että on parempi fiilis L:n suhteen. Mä sen sijaan olen ihan varma että sorrun ihan just jos mun D tulee Suomeen... Eiiiih!!!

    VastaaPoista
  2. Noh? Tuliko se? Sorruitko? Vai pitääkö sua potkii persiille ja tsempata että ET ota siihen yhteyttä :D

    VastaaPoista