keskiviikko 6. tammikuuta 2010

Hymyilyttää

Mä taidan olla aika tuuliviiri mun tunteitten osalta :D Mut mulla on helpompi olo kun ensin kiukkuan turhat pois ja sit on helpompi keskittyä niihin kivoihin ja positiivisiin juttuihin. Sekopää mikä sekopää :)

Eilinen työpäivä meni taas tosi mukavasti. Työkaveri otti kaks koiraansa mukaan töihin ja oli jotenkin niin kotonen olo kun ne kävi siinä mun jaloissa välillä tuhisemassa ja kerjäämässä rapsuttelua. Päästiin jo kolmelta töistä ja köpöttelin hyvillä fiiliksillä kotiin. Söin ja tulin sohvalle pötkötteleen. Pitkästä aikaa oli fiilis että päiväunet maistuis. Ja niinhän mä sit nukahdin. Ihan mieletön fiilis kun neljänä yönä oli unta tullut neljän tunnin verran/yö. Pikkasen oli siis univelkaa. Kun siitä heräsin kaverin soittoon, niin päätin et lähen salille. Kaverin kans sovittiin että se tulee illalla mun luo saunomaan :) Salilla jaksoin ihan kiitettävästi reenata vaikka välissä olikin viikon tauko. Taas muistaa miks sinne kannattaa mennä. Siitä tuli taas niin hyvä fiilis.

Salin jälkeen kävin kaupasta vähän kaljaa ja sit kotiin laittaa sauna lämpiämään. Kaveri tuli ja oli ihanaa taas juoruta :D Se lähti joskus 11 maissa sit himaan ja mä pikkuhutikoissani aattelin mennä unille kun puhelin soi. Hehehehehe. Heppuhan se siellä. On se jännä, se on nyt viime aikoina ahkerasti ottanut yhteyttä. Ja mä kerkesin jo miettiä kuin usein on "sopivaa" pyytää vierihoitokamua kylään. Eipä oo tarvinnut kun se on tehnyt alotteet. Oli kyllä taas niin mukavaa sen kanssa. Jälleen kerran seksi ei pettänyt, pääs kainaloon yöks ja mikä parasta, heräsin aamulla kun kahvipannu porisi ja Heppu toi mulle aamukahvin sänkyyn! Ihan huippua. Aamupäivä meni sen kanssa sohvalla höpötellen, pötkötellen ja katottiin yks leffakin.

Päivällä kävin sit äidin luona syömässä ja nyt olla möllötän sohvalla ja ootan et kehtais nukkumaan mennä. Nää kaks päivää on ollut todella mukavia ja on ollut hyvä olla. Näitä lisää :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti