maanantai 4. tammikuuta 2010

Blaah

Mä mihkään salille ole päässyt. Ahistanut, masentanut, unettomuus vaivaa (viime yö oli kolmas kun nukuin just ja just 4h - pikkasen ryydyttää), vituttaa ja kaikkee kakkaa :(
K laitto just viestin että sillä on mua ikävä. Menkkakivut vaivaa edelleen.

Positiivisia juttuja kuitenkin sen verran että töissä meni tosi hyvin vaikka duunia tein kahden päivän edestä ja että mun rakas ysti tuli reissusta ja nähtiin kahden viikon tauon jälkeen :)
Kävin sen luona kahvilla ja puhua pölpötettiin yli 3 tuntia <3
Ja hei, eilen todellakin sain siivottua ja värjättyä juurikasvun. Että ei tää nyt ihan niin perseestä vielä ole. Elämä siis :D

4 kommenttia:

  1. Kiva kuulla, että elämä vaihteeks hymyilee :) Mulla vähän rankempaa. Mun D on taas ottanut yhteyttä, itse vedin herneen nenään ja uhkasin kertoa KAIKEN sen tyttöystävälle. Nyt me ei enää puhuta. Enkä tiedä kertoako vai ei. Kosto on suloinen, mutta aivan turha...

    Noora

    VastaaPoista
  2. Niin siis mä viittasin tietenkin tuohon sun jälkimmäiseen kappaleeseen ja positiivisen ajattelutapaan...

    Ei salille tarvi aina jaksaa mennä :)

    VastaaPoista
  3. Mä tiedän sun tunteen tosta kertomisesta. Mä olen miettinyt sitä kans kovasti, mutta ääneen sitä en L:lle ole koskaan sanonut. Jättäsivät meidät rauhaan jos kerran himassa on kaikki hyvin! Äh. Alkuviikko meni hyvin kun L on ollut lomalla. Huomenna se on taas töissä ja mä en ees haluis sitä nähdä. On ollut helpompi hengittääkkin kun se ei ole ollut siinä pyörimässä..
    Jaksamista sulle Noora!

    VastaaPoista
  4. Ehkä se on tavallaan toipumisprosessi, kun miettii pikku päässään että miten sitä toista voi satuttaa samalla tavalla kun se satutti mua. Vaikka lopulta ei viitsisikään ottaa yhteyttä siihen tyttöystävään. Olkoot sitten onnellisia yhdessä. Ei vaan tosiaankaan mene jakeluun, miksi ne sitten silti on yhteydessä. Käsittämätöntä!

    Tsemppiä sulle töihin. On varmaan tuplavaikeeta kun näette niin usein. D sentään asuu muualla käy vaan n. kerran kuussa täällä ja silloin yritän olla repsahtamatta ja näkemättä sitä. Kertaakaan ei oo vielä onnistunut :/

    VastaaPoista