perjantai 15. tammikuuta 2010

Jänskättää

Juipin kanssa ollaan meilaitu. Ihan niitä näitä. Minuu jännittää ihan kamalasti huominen. Vaikka frendipohjalta ollaan liikenteessä niin uusien ihmisten tapaaminen jännittää mua aina. Kukaan ei ikinä usko että mä olen ujo. Mä vaan hermostuksissani höpötän ihmisen kanssa kaikkee mitä mieleen juolahtaa. Sillä tavalla mun jännitys näkyy. En mä tiedä kumpi ois parempi. Höpötellä mitä sattuu vai olla ihan hiljaa.
Mä nyt vaan oon tämmönen.
Systerikin kerkes nakata mulle sen pulkan. Mä laitoin töissä juipille meilin ja annoin numeroni. Sanoin et ois ihan jees jutella ennenku se lähtee tännepäin ajelee. Sen jälkeen ei oo meiliä tullut ja puhelinkin on ollut hiljaa..

Töissä oli vähän rauhallisempi päivä ja hyvä näin. Kerkesin lakata kynnet illan rientoja varten :D Töistä kun pääsin niin tulin kipin kapin kaupan kautta himaan. Kerkesin ottaa pienet tirsatkin :) Nyt pitäs mennä suihkuun ja alkaa valmistautumaan. Jos vaikka "pitkästä" aikaa eksyis baariinkin.
Heppukin soitteli tos päivällä et mitä teen illalla. Sillä on iltavuoro ja huomenna menee aamulla taas töihin. Olis tullut kylään jos oisin ollut himassa. Tuli vähän semmonen jännä fiilis. Sillain et enpä ookkaan aina "käytettävissä" kun se haluu nähdä :D
Ja nyt suihkuun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti