sunnuntai 13. joulukuuta 2009

Yhtä hymyä

Ihana sunnuntai :)
Perjantaina selkävaivoista huolimatta innostuin juomaan terästettyä glögiä ja työkamu tuli viinipullonsa kanssa pikku hutikoissaan mun luo. Lähettiin siitä sitten baariin ja oli taas ratkiriemukas reissu. Arvosteltiin (hiljaa supisten ja muita loukkaamatta tietenkin!) muiden vaatteita, perseitä ja naamoja. Meillähän siihen on varaa kun ollaan niin täydellisiä :D Lauantaiaamuna ei todellakaan ollut ratkiriemukas olo vaan koko aamu meni vessanpöntön ja sängyn väliä ravaten.. Tais se viimenen kalja olla liikaa. Heh.
Sen verran jaksoin sit iltapäivästä nousta että kävin suihkussa ja hakemassa hesestä krapulamättöö. Siinä vaiheessa kun sapuska maittaa niin tietää että elämä voittaa.
Koomailin sit tässä sohvalla ja kuuden aikaan illalla puhelimeen pärähti viesti. Siellä viestiä laitteli Heppu jonka tapasin reilu kolme viikkoa sitten perjantaina baarissa. Sinä iltana ei tehty muuta kun jutskattiin. Jutut kävi yksiin ja molemmilla yhtä typerä huumorintaju. Sen verran hyvin juttu luisti, että jostain kumman syystä annoin sille numeroni (mitä en helposti tee). Heppu ois halunnut tavata jo heti lauantaina mutta mulla oli koko päiväks jo suunnitelmia. Tavattiinkin sitten heti sunnuntaina, käytiin kaljalla, turistiin ja jotenki päädyttiin siihen tulokseen et meistä vois tulla semmossii "vierihoitokavereita". Heppu tulikin sitten jo mun luo yöksi ;) Sen kanssa oli heti alusta asti tosi rento olla. Ei jännittänyt yhtään, ihan ku ois tunnettu jo vuosia. Aamulla lähtiessään se halas ja pussas poskelle ja sano et "oot kiva". Heheh.. jos joku sanoo et oot kiva ni se yleensä tarkottaa et "ihan paska":D
Mä en sit sille koskaan sen jälkeen viestiä laittanut ku mun pikkunen pää tosiaan käänsi sen "ihan kivan" tohon muotoon. No kuitenkin, Heppuhan se siellä kyseli kuulumisia :) Kerroin rehellisesti et koomailen krapulassa sohvalla. Kysy että saako tulla kylään. Kyllähän mä tiesin mihin juttu johtaa jos mä sen kylään otan :D Ja vitsit, ihan yhtä helppoo ja rentoo oli kun edelliselläkin kerralla. Hyvää seuraa, oleskelua, leffa, paljon seksiä ja kainalossa nukuttu yö. Ihan huippua!. Sanoinki sille et on koko viikon ollutkin "vähän levoton olo", kysy että miks en sit ottanut yhteyttä. Sanoin et ajattelin et sil on kiireitä. Siihen Heppu et kyllähän tälläselle setille aina aikaa on ;)

Tänään sit onkin hymy ollut herkässä :D
Oon käynyt systerin ja sen perheen kanssa kirppiksellä (löytöinä mexxin laukku ja ihana kyntelikkö aidoille kynttilöille yhteensä alle 10€), sukuloimassa ja kaverin muksun synttäreillä. Ihan helmi päivä siis tänäänkin. Ja mä pääsen vihdoinkin huomenna töihin! Systerin mies tokaskin mun intoilulle tänään "sä olet vähän erikoinen". Otin sen kohteliaisuutena :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti