sunnuntai 27. joulukuuta 2009

Väsyttää

Joulusta selvitty. Eilen tuli kaveri kylään, saunottiin, tilattiin pitsat ja juotiin vähän (enemmänkin) glögiä ja käytiin paikallisessa parilla. Pelattiin bilistä ja oli hauskaa. En ollut pitkään aikaan pelannut ja olin ihan surkee :D Tänään oonkin koomaillut sohvalla koko päivän..
Ootan jo huomista työpäivää. On ollut vähän haikee olo tässä pari päivää, mä kaipaan ihmisiä ympärilleni.
Huomenna mennään siskon ja sen perheen kanssa meidän äitille syömään. Unohdin ennen joulua antaa äitille lahjan niin täytyy muistaa ottaa se huomenna mukaan :)

Yks kundikin soitti ja piristi mun päivää. Tapasin sen duunissa kun se teki meillä siellä remppaa. Se tuntee Latenkin (ja tietää mitä mun ja Laten välillä on ollut/on edelleen(?)), ovat frendejä yhteisen tuttunsa kautta. Tää kundi on naimisissa ja ihan siis kaverimielessä ollaan pidetty yhteyttä. Sain jopa kutsun heille kelkkailemaan kunhan lunta ois vielä maassa ja löytyis joku sopiva viikonloppu tuohon :) Se lähetti mulle viestinkin joulupäivänä heidän rekiretkestä :D
Tosi sulonen tyyppi. Oonkin sille nauranut että voitasko me kloonata se mulle tai sit lähetään yhessä ettiin mulle miestä ja se sanokin et se on tammikuun vika viikonloppu menossa kaverilleen Lahteen että sinne mun pitäs lähtee sit mukaan :D

K soitti. Juteltiin joulusta. Sillä oli ollut ihan kiva joulu vaikka kuulemma koko ajan ahdisti pikkusen. Sanoi että kaipas minua kovasti, että ei tuntunut joululta kun mä en ollut vieressä :(
Miks kaikki on niin vaikeeta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti