keskiviikko 23. joulukuuta 2009

Stanan Sadisti

Mun kuntosaliohjaaja on sadisti. Se piiskas, kuritti, karju, käski ja piiskasi lisää. Ja mä hullu nautin joka hemmetin hetkestä. Voi luoja se tuntu pahalta ja hyvältä samaan aikaan. Mä en varmaan kävele edes huomenna mutta menen silti uudestaan! Nyt kun jutut on tuoreessa muistissa niin meen vetään ihan vaan siksi. Kevyesti kylläkin mutta silti. Ja ei se ollut pahan näkönenkään ;) Vähän pidempi kun minä, kalju ja ihanan karski ja sairas huumorintaju kun mullakin. Helmi.

Late tuli eilen hakee mut puol kasin maissa. Tuli ihan sisälle asti ja jännitteen ja kipinän tunsi. Se on siellä vielä. Mut mitään ei tapahtunut. Eilen.
Tänään käytiin sen kanssa kaksin lounaalla. Autossa silitteli poskee ja sano et mä olen kaunis. Kuin nukke. Mä sit tokasin et älähän höpötä vaan keskity ajamiseen. Safkan jäkeen tultiin mun luota hakee pikasesti sateenvarjo (hitto tuo säätila on tänään muuttunut aamun pakkasesta iltapäivän sateeseen. Whooot?!?!) ja hississä se suuteli. Hellän intohimosesti. Ihanasti. Vähän touhuttiin sit mun luona. Ei, ei seksiä kuitenkaan. Mut jos ois ollut enempi aikaan niin siihen se ois saattanut johtaa :/ Vähän myöhästyttiin, syytettiin säätilaa että kesti kauan. Joo joo, oli ruuhkaa lounaspaikassa ja ihmiset ei osaa ajaa tuolla liikenteessä kun on liukasta ja lunta. Jep jep..
Se heitti mut myös kotiin töiden jälestä. Silitteli polvee, piti kädestä kiinni. Katto syvälle silmiin ja siellä näky se sama mitä vuosi sitten. Suuteli hellästi, pussas otsaa. Mitä v*ttua mä vaan kysyn? Mitä? Mä en ymmärrä. Mä yritin lyödä kaiken taas leikiks. Niin mä aina teen kun en halua näyttää tunteitani. Silti mä nyt hitto istun tässä ja mietin L:ää. Argh. Mä en halua siihen samaan jamaan enään. EN! EN! EN! En mä halua satuttaa ketään tällä. Varsinkaan itteeni.

Nyt unohdan Laten ja keskityn kropan hyvään oloon ja uunista tuoksuviin leivonnaisiin. Mulla on maustekakku uunissa, seuraavaks menee keksit ja sitten karjalanpiirakat. Jahka oon syönyt ne karjalanpiirakat niin otan yhen rommitotin ja askartelen muksujen lahjat sekä kortit huomista varten valmiiks. Huomiselle jää vaan salaatin teko.

(Tälleen kun luen näitä tekstejä jälkikäteen ni taidan olla aikamoinen lumppu:D )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti