keskiviikko 16. joulukuuta 2009

Uusi elämä

Töissä on ollut ihan huippua! Just sopiva kiire ja nauru on raikanut työkavereitten kesken. Mä niin tykkään olla siellä töissä, oli ihana päästä sinne takas :)
Kävin yhen työkaverin kanssa pitkän kaavan kautta lounaallakin kiinalaisessa. Nam!

Uus elämä tarkottaa sitä että sovin tänä aamuna ajan mulle uuteen kuntokeskukseen! Mä en ole yli puoleen vuoteen käynyt salilla ja päätin et nyt on aika. Tänään oli sit illalla jo se tutustumiskierros jossa käytiin läpi sali pukuhuoneineen, venyttelyhuoneineen jne, käyttiin läpi soppari ja sovittiin mulle ens viikolle aika tutustumaan ihan niihin laitteisiin. Uudet, erilaiset laitteet jännittää mua aina ja musta on kiva saada opastusta niiden käyttöön. Harmi kun ei saanut aikaa jo tälle viikolle. Kärsimätön? Minäkö :D
Koska mulla kuitenkin oli salikamat mukana niin menin juoksumatolle hölkkäämään 25 minuutiksi. Siitäkin tuli jo hyvä fiilis. Mä oikeesti alotin sen sit tänään, kroppa kuntoon ei kesäks vaan loppuelämäks!

K tulee huomenna taas suomeen. Tuo tupakkaa. Lupasin tehä sille sapuskaa ja taitaa jäädä yökylään. Kiva nähdä sitäkin vaikka justhan se toissa viikonloppuna täällä olikin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti