maanantai 21. joulukuuta 2009

Vähän huono ilta

Päivä meni töissä tosi kivasti, työkaveri tuli myöhemmin duuniin mikä tarkotti sitä, että mä tein 12 asti omat ja sen hommat. Loppupäivä menikin sitten kiireessä ottaen kiinni aikaa ja sain kun sainkin kaikki tehtyä ja olin tosi tyytyväinen itteeni.
Yks työkaveri lähtee nyt 2 viikoksi lomalle ja mä hoidan osittain sit hänenkin hommia. Eipä siinä, mitäpä siinä. Toivottavasti vaan tuo joka tuli tänään myöhemmin ei sairastu tai muuta. Sit mä oon kusessa.

Töiden jälkeen kävin kaupassa ostamassa jouluks pöperöä kaappiin ja vähän jouluaskartelujuttuja. Mä en tänä jouluna oikeestaan ostanu mitään lahjoja. Porukoille keräsin syksyllä suppilovahveroita, kuivatin ne ja laitoin nätteihin lasipurkkeihin. Isälle ja avovaimollensa tein myös itse toffeeta ja äidille ja miesystävälleen ostin (suppiksien lisäks) pullon viiniä.
Kavereille ja siskolle teen keksejä ja niiden muksuille annan tylysti rahaa. V*ttu. Mä en jaksa miettiä ja ostaa jotain tylsää pyjamaa mitä muksu ei tarvii. Mä kyselin etukäteen et mitä tarviis ni vastauksia tuli tyyliin "jotain missä on Salama tai Hello Kitty". Jep. Muksuille ostin tiimarista kivat "aarrearkut" johon laitan 15€/neppu. Vähän namia ja teen keksejä. Ostakoot mitä ostaa. Mä en jaksa.

Mun piti tänään tehdä piparkakkutalo töihin mutta mun taidoilla en jaksanut alkaa sitä väkertämään. Tein sitten pieniä sydämiä ja yhden ison. Pienet koristelin vain karkein ja isoon kirjotin isolla pipari.
Saavat "mun pojat" töissä multa piparia :D
L hakee mut aamulla töihin. Jännittää et mihin aikaan se tänne paukkaa. Jos puol kasin aikaan niin petyn ja jos aikasemmin niin pelottaa...

Nyt vaan jostain kumman syystä ahistaa vähän kaikki. Oma saamattomuus ehkä eniten. En mä sinne salillekkaan jaksanut lähtee :( *syvä huokaus* Keskiviikkoa silti odottaen. Kyllä tää tästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti