perjantai 11. joulukuuta 2009

K

Just, että noilla fiiliksillä eilen... On se kumma miten fiilikset heittelee päivästä toiseen, jopa tunnista tuntiin. Aikamoinen tuuliviiri :)

Mun elämään kuuluu tiivisti kaksi miestä. Late ja ex. Kulkekoon ex nimellä K.
K:n kanssa erottiin viimevuoden heinäkuussa. Tuli mulle täytenä yllätyksenä vaikka tiesinkin että meillä ei niin hyvin mennyt. Itsekkin miettinyt eroa aina sillon tällön. Alkuun olin ihan rikki. Viipottelin menemään baarista baariin ja välillä sängystä sänkyyn. Mut sen avulla jaksoin. Tajusin että mä olen ihana, upee ja helmi :) No olenhan mä. Mulla ja K:lla ei vaan ollut suhteessa kaikki kunnossa. Ei se johtunut minusta eikä K:sta vaan meistä yhdessä. Ei ollut draamaa eikä kolmansia osapuolia tms.
Nykyään ollaan K:n kanssa hirmu hyviä ystäviä. Soitellaan kerran pari viikossa ja nähdään kerran pari kuussa. Käydään syömässä, tehdään sapuskaa yhdessä, saunotaan, vietetään öitä yhdessä. Eilen just juteltiin yöllä melkein tunnin. Puhuttiin niitä näitä ja meistä. Ei ole meitä, mutta muiden silmiin kyllä varmasti näytetään siltä. Sanoinkin eilen K:lle että mä en odota häntä. Mä pidän silmäni auki ja jos joku juippi tulee ja vie multa jalat alta ni se on menoo sitten :D
K asuu tällä hetkellä toisessa maassa. Siks sanoo että ei pysty suunnitelemaan elämäänsä ennenku pääsee takas kotiin. Toisaalta ymmärrän ja toisaalta en. Ja sit vielä yks pikku mutta. K:lla on muksu. Kävi klasisset sen jälkeen kun oltiin erottu..
Huolta muksustaan pitää ja se on ihan älyttömän ihanaa. Muksun äidin kanssa eivät ole suhteessa, eivätkä tule olemaan. Eli K:n elämä on on vähän sekasin ja ymmärrän että niin on myös pää.

Tämmöstä tällä kertaa. Hemmetin sekavaa tekstiä jälleen kerran. Mut niin täyttä minua :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti