torstai 24. joulukuuta 2009

Jouluaatto

Laitoin kellon soimaan aamulla seiskalta, ajatuksena päästä ennen ysiä salille. Heh, heräsin vasta ysin pintaan. Söin pari leipää ja join teetä. Touhusin omiani ja oottelin koska kehtasi salille. Liian nopeesti syömisen jälkeen tulee juoksemisessa masukipruja :/ Hölkkäsin juoksumatolla lämmittelyks 15 min jonka jälkeen kävin laitteet läpi. Parhaani tein mutta hitto et paikat on jumissa eiliseltä :D Tänään suihkun jälkeen kyllä venyttelin kunnolla mutta ihan jumissa olen. Huomenna on lepopäivä ja ylihuomenna sit taas salille. Siitä tulee niin hyvä fiilis. Ei mitään ajatuksia päässä, keskittyminen vain ja ainoastaan kroppaan.

Mun sisko tulee puoli kahden maissa hakemaan mut meidän ystävälle. Siellä on siis mun sisko, sen mies ja niiden lapsi (mun toinen kummityttö) ja ystävän kotona miehensä ja heidän kaks lasta. Toinen kummityttö ja sen pikkuveikka.
Ja sit minä. Pelottaa että iskeekö jossain vaiheessa yksinäinen olo - seurassa. Se on pahempi tunne kun yksin kotona ja yksinäinen olo. Viime vuoden jouluaattona kävin vaan isän kanssa haudoilla, otin päiväunet, iltahutikat ja piipahdin baarissa.
Saas nähä olenko koko illan ystillä vai mitä tapahtuu...

Joka tapauksessa:

Joulu on aikaa tonttujen, toteutuneiden haaveiden, kultasiipisten enkelten, lämpöä mielen ja sydämen ♥ Mukavaa joulunaikaa ihan kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti