torstai 31. joulukuuta 2009

Vuoden Viimenen Päivä

Tänään en anna minkään masentaa mua. En minkään!

Töistä päästään jo kolmelta, yks juippi piristää mua viesteillä, tapaan mun parhaimman ystävän töiden jälkeen ja se tulee pitää mua kädestä kiinni kun meen ottamaan kielilävistyksen :D
Mä näytän upeelta tänään ja aamusta asti ollut mieli korkeella :)Illan suunnitelmat on oikeestaan vielä avoimet. Ystin kanssa tullaan illaks mun luo, saunotaan, syödään ja otetaan vähän juomaa ;) Baareihin/ravintoloihin ei nappaa mennä. Liikaa ihmisiä, liian pitkät jonot vessaan ja baaritiskille. Mukavuus ennen kaikkea. Ehkäpä jollain tutulla on kotibileet ja mennään niihin. Ei voi tietää :D

Reidet on ihan pirskatin kipeet toissapäiväsestä treenistä. Tuolilta nousu tuottaa ähinää ja puhinaa mutta sillain hyvällä tavalla. Huomenna vielä vp salista ja sit taas mennään :) Pakarat, reidet ja käsivarret. Niissä näkyy ehkä hivenen muutosta mutta tuo masu :D Dietille sitä pitäis ryhtyä mutta mutta.. Ruoka ja herkut on vaan niiiiin hyviä. Kattellaan, ehkä sali ja juoksu aikaa myöten muuttaa tät kroppaa vieläkin upeemmaks :D Kun sais vielä lopetettua ton röökinpolton :/

Nyt kuitenkin viimenen rutistus töissä ja sit vapaiden viettoon!

Sitä hyvää, jota olet aina toivonut, sitä kaunista, jota olet aina halunnut, sitä ihanaa, josta olet aina haaveillut, toivon Sinulle tapahtuvan vuonna 2010! Hyvää Uutta Vuotta kaikille!

1 kommentti:

  1. Kaikkea hyvää, ihanaa ja kaunista myös sinun uudelle vuodellesi :)

    VastaaPoista