keskiviikko 30. joulukuuta 2009

Ärsyttää - taas.

Late on paskiainen. Mä en ymmärrä miks se kiusottelee, flirttailee ja koskettelee. V*ttu. Tekis ne vaimolleen eikä kiusais mua. Tottakai mulle tulee fiilis että se kaipaa ja ikävöi jos käyttäytyy niin. Sit kuitenki "kotona menee ihan hyvin". Mä sanoin sille tänään että kipinöiköön sitten himassa vaimonsa kanssa eikä kohdista niitä tunteita minuun. Pyysin siltä että ei enää koskis minuun. Ei mitään ohimennen kosketuksia, selän silitystä tai muutakaan. Ahistaa. V*ttu S**tana.

Tulis ja ottais mut isoon syliinsä halaukseen. Paijas päätä ja suukottais otsaa. Sanois että kaipaa. Pitäis kiinni ja kovaa.

Argh. Mä oon niin vihanen itelleni et voisin huutaa.

2 kommenttia:

  1. Antaa toivoa, mutta ei sitten kuitenkaan... Jos kaikki on kotona hyvin, niin MIKSI?!?!?! Ärsyttää sun ja mun puolesta!

    VastaaPoista
  2. Niinpä. Helvetin hyvä kysymys. Miksi?
    Tätä http://www.youtube.com/watch?v=A9EJTuR0ytQ oon kuunnellut nyt ja jotenkin tulee fiilis (jälleen kerran) että mä pääsen tästä yli :)

    Voimia sullekkin Noora ja Parempaa Uutta Vuotta :)

    VastaaPoista