sunnuntai 29. toukokuuta 2011

Lumppu

Mä en tainnutkaan kertoo et sillon toissa perjantaina ku oltiin siel Kalliossa ni satuin pussaileen mun työkaverin kanssa.
Joo, ja puolen tunnin varotusajalla lähdin perjantaina taas baariin ja pussailin yhen toisen työkaverin kanssa. Hupsista saatana. En mä tiiä miten se sillain meni - kummankaan kanssa :D
Todellakaan ei ollut tarkotus et noin ois käyny mut niin vaan kävi. On se hyvä etten punkkaan eksynyt kuitenkaan kummankaan kanssa. Eikait se pussailu näin sinkkuna, sinkkujen kesken paha juttu oo. Eihän?
Nää työkamut on eri kaupungeista ja tuskinpa koskaan eksytään ees kaikki kolme samaan mestaan :D
Mut perkele kun se tuntvu kivalta kummankin kanssa. Pussailu on kyllä mukavaa :)
Tää jälkimmäinen oli vie niin hyvä et perkele kun mahanpohjassa ihan kipristeli. Panetti siis.
Toivottavasti sille ei jääny traumoja kun ei päässy kuitenkaan pukille :D

Tänään olin ex-työkamun muksun kastejuhlassa tarjoilijana. Ei onneks tarvinnu kaadella kahveja kuppiin vaan ihan termareihin vaan. Eikä tarvinnut tarjoilla skumppaa, en mä siitä ois suoriutunut. Se meni ihan kivasti kaikki vaikka mua jännitti ihan pirusti. En mä ole tommosta hommaa koskaan tehnyt. Ihan kiva tuntiliksakin tuli, ei valittamista.

Mut nyt on valittamista kun ahistaa, vituttaa ja panettaa. Ahistaa ja vituttaa yksinäinen sunnuntai-ilta, ahistaa ja vituttaa duuni. Panettaa muttei huvita ees Janille soittaa. Mä haluisin vaan pussailla ja olla halittavana. Jonkun kainalossa, kyhnätä ja kiehnätä. Mennä sen jonkun viereen, iholle. Olla vaan.

2 kommenttia:

  1. Toi sinun "hupsista saatana" nostaa aina hymyn naamalle :D. Jotenkin niin kiteyttää sen tunteen kun tapahtuu jotain tuollaista! Ja hei, sinkkujen kesken saa olla ja mennä miten haluaa niin kauan kun se ei ketään satuta ja tuo nyt ei varmasti satuttanut. Ja sitäpaitsi kun pussailu ON ihan kamalan kivaa... ja arvaa kuka pääsee pussailemaan huomenna ;).

    VastaaPoista
  2. Se on tosiaan aika osuva sanonta tommosiin tilanteisiin :D
    Sitähän mä en tiedä mitä se perjantainen pussailukumppani näin jälkikäteen ja selvistepäin aattelee mut ihan sama mulle. Se alotti koko jutun joten morkkistelkoon jos morkkistelee :D

    Vähänkö mä toivon että sulla on kiva reissu! Ootan innolla jo raporttia sun reissusta :)

    VastaaPoista